חברת הבוטסטראפ הישראלית קלאודינרי משיקה את Cloudinary Labs

כדי להניע חדשנות ולאתר את הטכנולוגיה הבאה בתחום המדיה החזותית

 

 
Cloudinary Labs, צילום: יח״צCloudinary Labs, צילום: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/08/2021

מעבדת החדשנות של קלאודינרי תאפשר לממש רעיונות, תטפח יצירתיות, תהווה זירה להתנסות בפתרונות חדשים ותספק תובנות ושיתוף מידע.

קלאודינרי (Cloudinary), מפתחת פלטפורמת ניהול המדיה הדינמית המשמשת את המותגים הגדולים ביותר ברחבי העולם, הכריזה על השקת Cloudinary Labs, מעבדת חדשנות המתמקדת במימוש רעיונות ופתרונות פורצי דרך אשר נועדו לשנות את האופן שבו חברות מייצרות ומשלבות מדיה חזותית במוצריהן. Cloudinary Labs נוצרה על מנת לחזק את מחויבותה המתמשכת של קלאודינרי ללקוחותיה לעמוד בחזית הטכנולוגיה, כולל תמיכתה בפיתוח ושילוב פורמטים חדשים לקידוד תמונות וסרטונים כמו JPEG XL, AVIF ו-AV1.    


דניאל אמתי, צילום: יח״צ

"השימוש במדיה מגיע מהצורך האנושי לתקשר בצורה טובה יותר. הטכנולוגיות החדשות אשר צצות ללא הרף מניעות את החברות לחפש דרכים חדשות לתקשר עם הקהל שלהם ולהעביר מסר חוויתי חזותי מזוקק יותר. מעבדת החדשנות של קלאודינרי תספק את המרחב שבו ניתן להתנסות ברעיונות חדשניים, החל מגישות חדשות לפיתוח ואוטומציה של תהליכי מדיה ועד לטכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית", אמר דניאל אמתי, סמנכ"ל חדשנות בקלאודינרי

"עוד מימיה הראשונים, קלאודינרי, כמו מרחב המוצרים שלה, צמחו מתוך תהליך איטרטיבי עם השוק. השקנו את Cloudinary Labs במטרה לשחזר את התהליך הראשוני הזה, כזירה בה נוכל לחשוף את הפרויקטים עליהם אנחנו עובדים ועל מנת לייצר דיאלוג עם השוק. עם קהילה חזקה של משתמשים, לקוחות ושותפים המתפרסת על פני מגוון תעשיות, אנחנו נמצאים בעמדה בה אנחנו יכולים לקבל נקודות מבט שונות באשר לדרך שבה מדיה נוצרת ובאה לידי שימוש. בכוונתנו למנף את התובנות הללו כדי להרחיב את עבודתנו ולדחוף את גבולות החדשנות בתחום המדיה החזותית", הוסיף אמתי.    

הפרויקטים המרכזיים ב-Cloudinary Labs

Cloudinary Labs תשמש ככלי להצגת רעיונות חדשים ותסתמך על תהליכי החלטה מבוססי נתונים כדי לסייע לתקף השערות ולמדוד את ההתעניינות בשוק. איטרציות מהירות ומשוב מהמשתמשים יאפשרו ל-Cloudinary Labs לבחון פיתוח רעיונות מתמשך אשר ישנה את צורת ההתקשרות שלנו עם המדיה. 

אחד הפרויקטים הראשונים שהושקו זוהי פלטפורמת פיתוח Low-code בשם MediaFlows, אשר נוצרה כדי לבחון דרך חדשה וקלה לבניית אפליקציות מדיה על בסיס הפלטפורמה של קלאודינרי.  

באמצעות ממשק גרפי פשוט, פלטפורמת MediaFlows מאפשרת אוטומציה של תהליכי מדיה כמו הכנת סרטון לשיתוף ברשתות החברתיות, סטנדרטיזציה גרפית לקטלוג מוצרים, מודרציה לתוכן משתמשים ועוד. 

כל אחד מהתהליכים מורכב מספריית Media Blocks – פיסות קוד אשר מייצגות משימות מדיה מרכזיות אשר מתחברות אחת לשנייה בתרשים כדי לתכנת את התנהגות האפליקציה. כך, מפתחים ומשתמשים בעלי ידע טכני יוכלו לחסוך משמעותית בזמן הפיתוח ולבנות אפליקציות מדיה מותאמות אישית תוך דקות במקום ימים, תוך שילוב השירותים וה-APIs של קלאודינרי. כמו כן, הפלטפורמה מאפשרת למפתחים לשתף את התרשימים שיצרו עם משתמשים אחרים.  

פרויקטים נוספים אשר הושקו במעבדת החדשנות של קלאודינרי כוללים את ה-Media Inspector – כלי לניתוח ביצועי קבצי מדיה באתרים ו-Cloudinary ServiceWorker – כלי להטמעת הפלטפורמה של קלאודינרי ברמת הדפדפן מבלי לשנות שורת קוד אחת. בנוסף לכך, הושק כלי המאפשר סנכרון והעלאת קבצים משולחן העבודה וממכשירי אנדרואיד.

x