בנק דיגיטלי לא ווירטואלי - הבנק הדיגיטלי מגייס 150 בנקאים

גל בר דעה, מנכ"ל הבנק הדיגיטלי הראשון: "טכנולוגיה ייחודית שאנחנו בונים, מאפשרת לנו להנגיש בנקאים אנושיים שיתנו שירות מעולה ופרואקטיבי מסביב לשעון"

 

 
גל בר דעה, קרדיט: ינאי יחיאלגל בר דעה, קרדיט: ינאי יחיאל
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/08/2021

הבנק הדיגיטלי הראשון שבבעלות פרופ' אמנון שעשוע מגייס 150 בנקאים לקראת השקתו לציבור, המתוכננת לתחילת 2022. הבנק, שנמצא בימים אלו בתקופת הרצה, החל בגיוס בנקאים, תוך שהוא מאתגר את מודל השירות המסורתי הקיים היום בבנקים. הבנק מחפש בנקאים עם ניסיון ורקע במתן שירות בתחומי הבנקאות והפיננסים. 
 
הבנקאים במערכת המסורתית משקיעים זמן אדיר בתהליך איסוף ועיבוד המידע על הלקוחות וגם אז הם מצליחים להגיע רק ל-5% מהמידע המלא הנדרש לקבלת המלצות ודרכי פעולה. המערכת החכמה, מבוססת הבינה המלאכותית, שפיתח הבנק הדיגיטלי, מסוגלת לעבד כמויות אדירות של מידע בזמן אמת, לספק לבנקאים תובנות, המלצות, התראות וכלים מתקדמים, ולעזור להם לספק שרות פרואקטיבי ברמה של בנקאות פרטית ל - 100% מהלקוחות, ללא קשר לרמת הכנסה או קשרים.
 
גל בר דעה, מנכ"ל הבנק הדיגיטלי הראשון: "ניהול כסף זה דבר מורכב. אחד מכל שני משקי בית נמצא במינוס ושתיים מתוך שלוש משפחות לא יעמדו בהוצאה חד פעמית של 8,000 שקלים. שנים שמנסים לפתור את הכאב הזה באמצעות קורסים לחינוך פיננסי ופיצ׳רים של 'עשה זאת בעצמך' באתר הבנק - אבל בואו נסתכל למציאות בעיניים: רוב האנשים לא טובים ולא אוהבים להתעסק בניהול הפיננסים שלהם. ניהול תזרים, תנועות חשודות בעו״ש, אשראי, חסכונות, ניהול תקציב, הוצאות, הוראות קבע, תכנון ארוך טווח ועוד - לרובנו אין זמן, כוח וידע להתעסק בזה ולפעמים אנחנו בוחרים פשוט להתעלם מהבעיה".
 
לדבריו, "נגמרו הימים שבהם תפקיד של בנק התמצה בלשמור לנו על הכסף ולמכור לנו אשראי. שחקנים משבשים במהלך ההיסטוריה הנגישו להמונים מה שהיה נגיש רק למעטים ובכלל זה כוח מחשוב, גישה למידע או שירות VIP. אנחנו מתכוונים להנגיש שירות פרואקטיבי לכולם. באמצעות טכנולוגיה ייחודית שאנחנו בונים, נוכל לאפשר לבנקאים שלנו להיות super-bankers ולספק שרות מעולה, אישי, פרואקטיבי וחכם - לכל הלקוחות ומסביב לשעון. שרות שיחסוך לכולנו זמן, כסף והמון כאב ראש. אנחנו מחפשים בנקאים עם תשוקה לפיננסים ולטכנולוגיה, שרוצים להיות שותפים בבניית עתיד עולם הבנקאות בארץ, ובעולם״.

x