הנהלת חברת ברקת קפיטל פתחה הבוקר את המסחר

לרגל הרישום בבורסה בת״א

 

 
ברקת קפיטל, צילום: קובי וולףברקת קפיטל, צילום: קובי וולף
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/08/2021

הנהלת ברקת קפיטל פתחה את המסחר, לרגל הרישום בבורסה לניירות ערך.

החברה הוקמה בתחילת 2015 על ידי חברת טלפוקס שבשליטת רוני בירם וגיל דויטש, יחד עם עדי גזית, מנכ"ל החברה ומתמקדת בעיקר בהלוואות לקבוצות בעלי קרקע לצורך מימון ליווי הקמה של פרוייקטי נדל"ן, וכן מעמידה הלוואות גישור ליזמים ולקבוצות בעלי קרקע בתחום הנדל"ן לצורך השלמת רכישת הקרקע וקידום הפרויקט.

חברת טלפוקס פועלת בהתאם לרישיון מורחב שהוענק לה מרשות שוק ההון, לפי חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, במטרה להוות אלטרנטיבה תחרותית בשוק המימון בענף הנדל"ן. נכון ל- 31.12.2020, לחברה 12 פרוייקטי נדל"ן אשר החברה העמידה להם מימון למעל 300 לווים, אשר מובטחות בין היתר במשכנתא מדרגה ראשונה על המקרקעין של פרוייקטי הנדל"ן.

הכנסות החברה בשנת 2020 הסתכמו בכ- 33 מיליון שקל. סך האשראי המצטבר שהעמידה החברה מיום הקמתה מסתכם בכ- 800 מיליון שקל לכ- 800 לווים בכ- 14 פרוייקטים.

דירקטוריון החברה הודיע על אימוץ מדיניות חלוקת דיבידנד, לפיה החברה תחלק מידי שנה כ- 50% מהרווח הנקי השנתי.

החברה הנפיקה בבורסה בדרך של הצעה לא אחידה למשקיעים מוסדיים בסכום של כ- 60 מיליון שקל, לפי שווי שוק של כ- 180 מיליון שקל.  

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 2 בספטמבר, 2021, במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א-פיננסים ות"א-ביטוח ושירותים פיננסיים.
    
עדי גזית, מנכ"ל ברקת קפיטל אמר: "אנו שמחים להצטרף למועדון המכובד של החברות הנסחרות בבורסה, עבורנו, זוהי אבן דרך מהותית בהתפתחות העסקית של החברה וכלי חשוב על מנת להמשיך בפיתוח ענף הנדל"ן וייצור אלטרנטיבות מימון אופטימליות לצורכי הלקוח. ברקת הייתה מהחלוצות בענף האשראי החוץ בנקאי וגאה להפוך לחברה ציבורית. נמשיך לעבוד קשה כדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ולמשקיעים, תוך שמירה על אמות המידה הגבוהות הנהוגות בחברה". 

ענת גירון, מנהלת יחידת הקשר עם החברות בבורסה בת"א: "ברקת קפיטל הנה אחת מ- 75 החברות החדשות שהצטרפו לבורסה מתחילת השנה. הגידול במספר ההנפקות ומגוון החברות החדשות שהצטרפו לבורסה מתחומים שונים, הביא את הבורסה לפתוח ענפים חדשים, על מנת לרכז את החברות העוסקות באותו תחום פעילות תחת אותו ענף ובתחילת יוני השנה השקנו את תת ענף האשראי החוץ בנקאי הצומח וברקת קפיטל היא אחת מבין 4 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת השנה לתת ענף זה, הכולל 17 חברות בשווי של כ- 9 מיליארד שקל. אנו מאחלים להנהלת החברה ולעובדיה הצלחה במקביל לצמיחה בתחום הנדל"ן בישראל."

בתמונה מימין לשמאל: הדס פלג קניג, מנהלת פרויקטים ברקת; דודי בן אברהם, מנהל פרויקטים ברקת; ענבל צברי לדרמן, סמנכ"לית יועצת משפטית ברקת; עדי גזית, מנכ"ל, שותף ומייסד ברקת; דרור דפס, סמנכ"ל כספים ברקת; יסמין בורשטיין, קצינת אשראי ברקת ודור טל, מנהל מכירות ברקת.

x