פריון - נתונים חזקים לרבעון - המניה מגיבה בעליות

המניה הגיבה בעליות של 4.5% היום

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay Image by Gerd Altmann from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/08/2021

מעדכנת תחזיות ל-2021, ומספקת תחזית ל-2022: הכנסות של יותר מ-500 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של יותר מ-60 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית ממוצעת של 25% בשנים 2020-2022.   

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2021, שהסתיים ב-30 ביוני.


הצמיחה השנתית הממוצעת הצפויה ב-2020-2022: 25% 

עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "תוצאות הרבעון שחלף הן שלב נוסף במימוש התוכנית האסטרטגית והשגת היעדים שהצבנו לשלוש שנים – שנה לפני המועד המתוכנן. בהתבסס על הצמיחה החזקה בפעילויותינו, הגידול המשמעותי בממוצע תקציבי הפרסום לקמפיינים לצד הגידול במספר הלקוחות החדשים – אנו מעדכנים את התחזית המשופרת ל-2021 ומספקים תחזית ל-2022. פריון צופה הכנסות של 415-430 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 50-51 מיליון דולר ב-2021. ב-2022 אנו צופים הכנסות של 490-520 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 59-62 מיליון דולר".

גרסטל הוסיף: "לפני שלוש שנים יזמנו מהלך קפדני להפחתת הוצאות וסילוק החוב שרבץ על החברה. במקביל, התמקדנו במינוף הטכנולוגיות שלנו ושימוש בכלי בינה מלאכותית ליצירת יכולות פרסום בעלות יתרון תחרותי, שאפשרו לנו להציב יעדי צמיחה אגרסיביים לשלוש השנים הבאות. כעת, אנו מתקדמים בקצב מהיר להשגת יעדי ההכנסות וה-EBITDA שנה מוקדם מהצפוי. פריון הוכיחה את יכולתה בהשגת צמיחה לצד רווחיות ועמידה ביעדים". 

זינוק של 211% בהכנסות מפרסום

הכנסותיה של פריון ברבעון השני גדלו ב-82% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-109.7 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 211% (או 134% על בסיס פרופורמה) בהכנסות פעילות הפרסום באתרי תוכן וברשתות חברתיות, והגידול בחוזי הפרסום בטלוויזיות החכמות. פריון נהנתה במהלך הרבעון מגידול של 58% בהוצאה הממוצעת לקמפיין לצד גידול של 67% במספר הלקוחות.  

גידול של 30% במספר החיפושים

ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-24%, בעיקר כתוצאה מגידול במספר החיפושים בבינג של מיקרוסופט ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון השני גדל מספר החיפושים היומי הממוצע בכ-30% לעומת הרבעון המקביל והגיע ל-16.9 מיליון חיפושים ביום. בנוסף, במהלך הרבעון נוספו 28 אתרי תוכן לרשימת האתרים שפריון פעילה בהם. 

עלויות הטראפיק (TAC) ברבעון השני הסתכמו ב-66.2 מיליון דולר, כ-60.4% מסך ההכנסות, בהשוואה ל-36.8 מיליון דולר, או 61% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל.  

זינוק של 416% ברווח הנקי

הרווח הנקי של פריון ברבעון השני גדל ב-416% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-7.1 מיליון דולר. ואילו הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-536% ל-12.3 מיליון דולר, כ-11.2% מסך ההכנסות. 

ה-EBITDA המתואם ברבעון השני גדל ב-479% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-14.3 מיליון דולר, כ-13% מההכנסות. זאת, לעומת 4.1% מההכנסות ברבעון המקביל. בניכוי עלויות הטראפיק, הגיע ה-EBITDA המתואם ל-33% מסך ההכנסות, לעומת 10% מסך ההכנסות ברבעון המקביל. 

בשורה התחתונה, הסתכם הרווח למניה ב-19 סנט, לעומת הפסד של 8 סנט ברבעון המקביל. ואילו הרווח למניה על בסיס Non-GAAP גדל ב-371% והסתכם ב-33 סנט. התחזית הממוצעת בוול-סטריט עומדת על רווח של 18 סנט למניה. 

קופת המזומנים: 141 מיליון דולר

תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון השני גדל ל-14.6 מיליון דולר, לעומת תזרים של 0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. קופת המזומנים והפיקדונות לטווח קצר גדלה בסוף הרבעון ל-141.2 מיליון דולר, ללא חוב. 

התחזית

בהתבסס על התנופה בפעילויותיה והנראות העסקית המשופרת, הציגה פריון את תחזיותיה ל-2022. הכנסות החברה צפויות להסתכם ב-490-520 מיליון דולר, וה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם ב-59-62 מיליון דולר. בנוגע ל-2021, עדכנה החברה את תחזיותיה המוגבהות לצמיחה של כ-28% בהכנסות ל-415-430 מיליון דולר, וגידול של כ-54% ב-EBITDA המתואם ל-50-51 מיליון דולר. שיעור ה-EBITDA המתואם מסך ההכנסות בניכוי עלויות הטראפיק צפוי לגדול לכ-30% השנה וב-2022. 


x