איילון נאמנים רוכשים 50% מאנגל זאב סוכנות לביטוח

לאחר בחינה של מספר סוכנויות בשנה האחרונה

 

 
איילון נאמנים, קרדיט צילום: יח״צאיילון נאמנים, קרדיט צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/08/2021

איילון נאמנים, חברת הבת של איילון חברה לביטוח ממשיכה באסטרטגיית הצמיחה ורוכשת 50% מסוכנות הביטוח והחיתום אנגל זאב, לאיילון נאמנים אופציית CALL גם ליתרת מניות הסוכנות. העסקה כפופה לאישור רשות שוק ההון.

במסגרת החיבור עם איילון נאמנים, אנגל זאב תהנה מתשתית טכנולוגית מתקדמת, פיתוח עסקי והאצת קצב הצמיחה בהיקפי הפעילות ומשתלבת באסטרטגיה של איילון נאמנים להתרחב בתחום הביטוח הכללי וסוכנויות הביטוח.

הסוכנות שייסד זאב אנגל לפני יותר מיובל שנים, פועלת בהיקפים משמעותיים בביטוח כללי ובכלל ענפי הביטוח ופעילה בתחום ניהול סיכונים  ללקוחות בביטוחים עסקיים, מנוהלת כיום ע"י גדעון בסטיאנס. איילון נאמנים הנה אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בישראל, המתמחה בעולמות המעסיקים, מועדוני לקוחות וארגוני עובדים. הסוכנות נהנית בשנים האחרונות מצמיחה אורגנית מואצת וביצעה גם רכישות ומיזוגים של סוכנויות ביטוח וביניהן – הייטק סוכנות לביטוח, סמארט נאמנים וביט אונליין סוכנות לביטוח 

אריק יוגב, מנכ"ל איילון חברה לביטוח ויו"ר איילון נאמנים, ציין כי: "הכניסה לשותפות עם אנגל זאב היא נדבך נוסף ביישום אסטרטגיית הצמיחה של איילון בשנים האחרונות. מעבר לצמיחה האורגנית באיילון אנו פועלים לרכישת סוכנויות ביטוח בעלות תיקים איכותיים משמעותיים בתחומי הביטוח השונים וניהול מקצועי. רכישת סוכנות אנגל תבטיח ללקוחות וסוכני אנגל שירות מעולה, מושתת על הטכנולוגיה המתקדמת של איילון נאמנים ותאפשר האצת הפיתוח העסקי בכל תחומי הפעילות של הסוכנות תוך יצירת זרוע עסקית  באיילון נאמנים בתחום הביטוח הכללי שתנוהל ע"י גדעון בסטיאנס".

אסף אלמקיאס, מנכ"ל איילון נאמנים: "לאחר בחינה של מספר סוכנויות בשנה האחרונה, אני גאה לצרף לקבוצת איילון נאמנים את גדעון, זאב וצוות העובדים המעולה של אחת הסוכנויות האיכותיות והמקצועיות בישראל בתחום הביטוח הכללי ובכוונתנו להמשיך ולפתח את הסוכנות יחד עם גדעון וזאב, לחזק את עצמאותה ולהרחיב את היקפי הפעילות שלה.

גדעון בסטיאנס, מנכ"ל זאב אנגל מציין: "אני גאה על החיבור האסטרטגי עם חברת הביטוח איילון. הבחירה שלנו באיילון הינה בזכות היכולת האסטרטגית שלנו להתפתח לשווקים חדשים יחד עם מיצוי הפוטנציאל העסקי הגדול המשותף ובעיקר בזכות ההון האנושי של העובדים בחברה והעומדים בראשה. מודה לשותפינו החדשים באיילון ובאיילון נאמנים, על האמון והזכות הגדולה שניתנה לי להמשיך לעסוק ולהתפתח במקצוע כזה משמעותי, מעניין ויצירתי" 

בטקס החתימה על עסקת הרכישה הדגיש בסטיאנס: "אני מבקש להודות לחמי, זאב אנגל, שפתח לי את הדלת לליבו, ביתו ולעסק שלו והעניק לי את ההזדמנות אשר בלעדיה כלום לא היה קורה. ברצוני להודות למספר אנשים יקרים נוספים: למר יעקב קיהל וחגי לוינסון שהיו לי למגדלור מקצועי וסייעו לי לבסס תשתית מקצועית וחזקה. ליקרים ביותר, שותפיי, עובדות ועובדי הסוכנות המקצוענים שבזכותם " אנגל " הפכה למה שהיא היום"

זאב אנגל, מייסד הסוכנות מציין " אחרי יותר מ 50 שנה הגיע העת לשנות ולהקל על עצמי, להעצים ולחזק את דור ההמשך. בתקופה קשה של תחרות בתחום אני חושב שבדרך בה בחרנו והחיבור העסקי עם חברת הביטוח " איילון " היא הדרך הנכונה לשני הצדדים.
אני מאחל לצוות המשרד בהובלתו של המנכ"ל הצעיר והמוכשר גדעון בסטיאנס להשתלב בהצלחה רבה וסומך עליהם לשמר ולפתח את מה שהתחלתי וטיפחתי שנים רבות."

את העסקה ליווי מצד איילון, עו"ד גד אזור ועו"ד חן בן דוד ממשרד ליפא מאיר ושות' ואת זאב אנגל , עו"ד רועי גרוס ועו"ד בן פרנקל ממשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'.

את הליווי הפיננסי ביצע רו"ח שלומי ברטוב, שותף ומנכ"ל ורו"ח מיכאל חלין מפאהן קנה יועצים בע"מ.

x