אנלייבקס - תוצאות סופיות מניסוי שלב IIb בספסיס צפויות ברבעון השני של 2022

שלב IIb בחולי קורונה במצב קשה וקריטי מתוכנן להתחיל ברבעון השלישי של 2021

 

 
Image by Darko Stojanovic from PixabayImage by Darko Stojanovic from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/08/2021

תוצאות סופיות מניסוי שלב IIb בספסיס צפויות ברבעון השני של 2022.

שלב IIb בחולי קורונה במצב קשה וקריטי מתוכנן להתחיל ברבעון השלישי של 2021.

התחלה של ניסוי שלב Ib ב-Allocetra בשילוב טיפול כימותרפי בגידולים מוצקים בצפק מתוכנן לרבעון הרביעי של 2021.

ניסוי שלב Ib ב-Allocetra בשילוב תרופות מאושרות מובילות לטיפול בסרטן מתוכנן להתחיל במחצית הראשונה של 2022.

החלה בתהליך תכנון והקמה של מפעל חדש בתקן cGMP לייצור Allocetra.

נכון ל-30 ביוני, לחברה מזומנים והשקעות סחירות בהיקף של 90.6 מיליון דולר. החברה מעריכה כי המזומנים וההשקעות הסחירות יספיקו על מנת לממן את ההוצאות התפעוליות ודרישות ההון עד שנת 2023.

אנלייבקס תרפיוטיקס (Nasdaq: ENLV) מדווחת היום כי תוצאות פיננסיות לרבעון השני של 2021 פורסמו ב-6 באוגוסט ומספקת עדכונים עסקיים.

"אנו מרוצים מאוד מההתקדמות האחרונה שלנו, שהציבה אותנו על המסלול להשיג קצב יציב של אבני דרך היוצרות ערך", ציין ד"ר אורן הרשקוביץ', מנכ"ל החברה. "ניסוי שלב IIb מבוקר-פלסבו בספסיס נמשך, עם תוצאות סופיות הצפויות ברבעון השני של 2022. בנוסף, אנחנו מצויים בלוחות הזמנים להתחלת ניסוי שלב IIb ב-Allocetra לטיפול בחולי קורונה קשים וקריטיים בישראל במהלך הרבעון השלישי השנה, ואנו מתכננים להרחיב את הניסוי כך שיכלול אתרים באירופה לאחר מכן. ניסויים אלה נתמכים כל אחד בנתונים קליניים משכנעים, המדגישים את הישימות הרחבה של המנגנון האימונותרפי של Allocetra".

ד"ר הרשקוביץ' הוסיף כי "לצד ההתקדמות הקלינית שלנו, יצרנו בנוסף נתונים פרה-קליניים המדגישים את הפוטנציאל של Allocetra לשפר באופן סינרגטי את היעילות של טיפולים בסרטן. על ידי שילוב של Allocetra עם טיפולים אלה, אנו מאמינים שנוכל לשפר את שיעורי התגובה ולספק אפשרויות טיפול יעילות למטופלים שאין להם כרגע אופציות טיפול יעילות. אנו מצפים לבדוק זאת באמצעות ניסוי מתוכנן שלב Ib בגידולים מוצקים. עם פוזיציה פיננסית חזקה וצוות מנהלים מוכשר, אנו מאמינים כי אנו נמצאים במיקום טוב לקדם את המחקרים הקליניים הללו ואחרים, בעודנו עובדים על מנת להפוך למובילים בתחום הטיפולים התאיים במחלות זיהומיות, דלקתיות ואונקולוגיות".

x