אודי הוד מאשר את חשיפת FUNDER - יתמודד על תפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח

כפי שפרסמנו אמש אודי הוד יתמודד על תפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח. ממטה הבחירות של הוד נמסר: "שמחים על ההתעניינות הרבה של סוכנים וסוכנות בהתמודדות של אודי הוד. החלטנו קודם להקשיב לסוכנים ולהוביל את לשכת סוכני הביטוח כדי לצלוח את האתגרים"

 

 
אודי הודאודי הוד
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/08/2021

סוכן הביטוח אודי הוד, מהפעילים הבולטים בעשור האחרון בלשכת סוכני הביטוח למען קידום סוכן הביטוח ומעמדו המקצועי, יתמודד על נשיאות לשכת סוכני הביטוח. כך הוא מאשר היום את חשיפת פאנדר אמש לראשונה. ההתמודדות של הוד היא פועל יוצא של פניות מטעם סוכנים רבים עימם נפגש לאורך השנים ושדרשו שינוי מהשטח שיתבצע בלשכה, לצד פעילות אקטיבית ייחודית באופן שידגיש את הערך המוסף שיש לסוכן הביטוח, בעולם של ריבוי מוצרים, תחרות, רגולציה וטכנולוגיה.

הוד מביא עימו ניסיון ניהולי ופיקודי כסגן אלוף בצה"ל, פעילות רצופה של מעל עשור בלשכת סוכני הביטוח והיכרות מעמיקה של צרכי סוכן הביטוח, טיפול מהיר בצרכי הסוכן, כולל שורה ארוכה של תפקידי ניהול בלשכה עצמה. את דרכו בלשכת סוכני הביטוח התחיל כיו"ר סניף רחובות ונס ציונה וכן יו"ר מחוז השפלה במספר קדנציות. כיום, הוד משרת את סוכני הביטוח בתפקיד יו"ר ועדת מחוזות וסניפים בהצלחה ומסירות רבה עם משובים מעודדים מסוכני ביטוח בשטח. לכל התפקידים שבהם מכהן הוד בלשכת סוכני הביטוח הוא רשם ניצחונות רצופים לאורך כל השנים.

הוד, אקדמאי בעל תואר ראשון, ניסיון מקצועי של 28 שנה כסוכן ביטוח בתחום הביטוח הפנסיוני, הפיננסים, כולל ניתוח תיקים פנסיוניים מורכבים וייעוצי פרישה מורכבים, וכן בתחום האלמנטרי. 

הוד עבר וביצע בהצלחה שורה של תחנות התפתחותיות חשובות בדרך. הוא בעל הבנה מעמיקה בייצוג סוכן הביטוח, היכרות עם הלשכה, של הרגולציה הצרכים של הסוכן, קשרים עם הנהלות חברות הביטוח והיכרות עם כלל הגורמים הקשורים לענף הביטוח. הכל במטרה להעניק לסוכני הביטוח גב תומך וייצוג מלא מול גופי הרגולציה והפיקוח, ללא לאות.

ההחלטה של הוד להתמודד על תפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח מגיעה לאור האתגרים הרבים עימם מתמודד הסוכן בשנים האחרונות. בניהם, כוונה של המפקח על הביטוח לשנות את מודל העמלות של הסוכנים, מכירה ישירה של מוצרים ושירותים מעל לראש סוכן הביטוח מצד חברות הביטוח, הקמה של חברות ביטוח דיגיטליות, ירידת העמלות וחשש אמיתי לפרנסתם של סוכני הביטוח. 

ממטה הבחירות של אודי הוד נמסר: "אנחנו שמחים ומודים על ההתעניינות הרבה של  סוכנים וסוכנות ותיקים וצעירים כאחד, לצד מתכננים פיננסים שהם גם סוכני ביטוח, במרוץ של הוד לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח. בימים אלה אנחנו זוכים לתמיכה חסרת תקדים של סוכני וסוכנות ביטוח מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון. עוד טרם יציאת הקמפיין לדרך החלטנו כי ברצוננו להקשיב לסוכנים ולסוכנות, להבין לעומק את האתגרים, הצרכים והחששות של סוכני הביטוח. אחרי שבמטה ביצענו עבודה מעמיקה, שמענו ונפגשנו עם סוכני ביטוח שחלק ניכר מהם הפכו לתומכים, החלטנו שהמטרה המיידית שלנו היא לאחד את השורות ולפעול בממלכתיות. כל זאת כדי להוביל מהלכים שיחזקו את מעמד סוכן הביטוח, שלא רק ישמרו על פרנסתו אלא יגדילו ויצמיחו את מקורות הפרנסה שלו, הלכה למעשה. וכן, לסייע בהובלתו את לשכת סוכני הביטוח כדי לשגשג מעל האתגרים והשינויים בענף ולייצר מצב בו לשכת סוכני הביטוח מטמיעה את הקדמה והחדשנות הטכנולוגית בענף הביטוח בישראל, תוך שמירה ועמידה איתנה על האינטרסים והזכויות של סוכני הביטוח".

x