הנהלת חברת רימון שירותי ייעוץ וניהול פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה בת״א

 

 
רימון, קרדיט: זיגדון לייברימון, קרדיט: זיגדון לייב
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/08/2021

הנהלת רימון שירותי ייעוץ וניהול פתחה את המסחר, לרגל הרישום בבורסה לניירות ערך.

מאז תחילת שנת 2021 ועד היום הצטרפו לבורסה בתל אביב 77 חברות חדשות, אשר גייסו יחד כ- 9 מיליארד שקל. 

החברה נוסדה בשנת 1997 ע"י יוסי אלמלם המשמש כמנכ"ל החברה עוד מיום היווסדה והיא עוסקת בייזום, ניהול וביצוע פרוייקטי תשתיות מים ובתחום האנרגיה וחלוקת גז וחשמל. רימון החלה את דרכה כחברת ייעוץ המתמחה בתשתיות ובסקטור הרשויות המקומיות, כאשר בשנות ה- 2000 נכנסה לתחום יזמות המים, וכיום היא ספקית המים הפרטית הגדולה בישראל בשנת 2011 הרחיבה את פעילותה גם לחו"ל ובשנת 2015 נכנסה לתחום ביצוע עבודות בשיטת הקידוחים האופקיים, וכיום הינה השחקנית המובילה בישראל בפרוייקטים תת קרקעיים ייחודיים. החל משנת 2016 רימון החלה גם בייזום והקמה של מתקנים לייצור חשמל מאנרגיות ירוקות.

לחברה מדיניות חלוקת דיבידנד של לפחות 50% מהרווח הנקי מידי שנה, ומאז 2006 החברה חילקה דיבידנד בכל שנה. 

החברה הנפיקה מניות לגופים המוסדיים בדרך של הצעה לא אחידה, בסך של כ- 250 מיליון ₪, לפי שווי חברה של כ- 1.25 מיליארד ₪ לאחר הגיוס. 

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 7 באוקטובר, 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א SME-60, ת"א SME-150, ת"א-נדל"ן ות"א-בניה. 

יוסי אלמלם, מנכ"ל קבוצת רימון אמר: "אנו שמחים להצטרף למועדון המכובד של החברות הנסחרות בבורסה. עבורנו, זוהי אבן דרך מהותית בהתפתחות העסקית של החברה. תחומי התשתיות והאנרגיה צברו תאוצה בשנים האחרונות והפכו לאחת מאבני היסוד של הכלכלה הישראלית, ובכוונת רימון להיות שחקנית מובילה שתתמוך במגמה חיובית זו. בהתאם, נמשיך להוביל ולהקים פרויקטים משמעותיים לפיתוח וקידום הכלכלה והתעשייה בישראל, על מנת להשיא ערך לבעלי המניות".

דרורית וילנאי מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "הבורסה בתל אביב, כבית של הכלכלה הישראלית, מברכת על הצטרפותה של רימון למשפחת החברות הציבוריות. הגידול במספר ההנפקות בבורסה מהתחומים שונים, הביא את הבורסה לפתוח ענפים חדשים, על מנת לרכז את החברות העוסקות באותו תחום פעילות תחת אותו ענף ומדד ת"א-בנייה הוא אחד מהם. רימון היא אחת מבין 4 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת השנה לתת ענף זה, הכולל 38 חברות בשווי של כ- 44 מיליארד שקל. אנו מאחלים להנהלת החברה ולעובדיה להמשיך ולהתפתח, לטובת המשקיעים והמשק הישראלי כולו."

בתמונה מימין לשמאל: חני שטרית בך, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה; טלי אלמלם, דירקטורית רימון; סיגל שחר, סמנכ"לית משאבי אנוש רימון; רעות פרילינג, עוזרת מנכ"ל רימון; עמנואל קטן, מנכ"ל רימון; קרן טולציס, סמנכ"לית כספים רימון; יוסי אלמלם, מנכ"ל הקבוצה רימון; עמית בן יצחק, יו"ר קבוצת רימון; כרמל יוגב, משנה למנכ"ל ומנכ"ל חטיבת יזמות רימון; אופיר נאוגאוקר, חשב קבוצת רימון; שני סהר, מזכירת החברה רימון; אבי אלמלם, מנכ"ל חטיבת הביצוע רימון ודרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה.

x