אודי הוד מרחיב את המטה ופונה בקול קורא לסוכני ביטוח להציף אתגרים וצרכים מהשטח

 

 
אודי הוד, צילום: רמי זרנגראודי הוד, צילום: רמי זרנגר
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/08/2021

סוכן ביטוח אודי הוד שהכריז על מועמדתו לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח בשבוע שעבר, זוכה מאז ההכרזה לתמיכה הולכת וגוברת של פעילים ומצטרפים. אחד הנדבכים המשמעותיים של הוד בקמפיין הבחירות הוא הקשבה בשטח לצרכי סוכנות וסוכני הביטוח וכעת מקים הוד תיבת פניות שתהווה כתובת לפניות של סוכני ביטוח מכל רחבי הארץ, לאורך כל קמפיין הבחירות. 

לאחר שייבחר לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח, ינגיש הוד את ערוצי הפניות הזמינים ואת דרכי הנגישות של סוכני הביטוח ללשכה בצורה משמעותית. כמו כן, ישקוד הוד על זמני מענה יעילים ומהירים ככל שאפשר לסוכני הביטוח, בזמן הקמפיין ולאחריו.

כחלק מהיוזמה להובלת שינוי משמעותי עבור סוכני הביטוח, הקים הוד תיבת פניות עבור סוכני ביטוח המעוניינים לכתוב ולהציף צרכים שלהם מהשטח. כמו כן, הוד מרחיב בימים אלה את מטה הבחירות שלו ומקים כתובת דואר אלקטרוני כדי להזמין סוכני ביטוח להציע את עצמם לתפקידים עתידיים בלשכת סוכני הביטוח. את הפניות של סוכני ביטוח בכל נושא ואת ההצעות של מצטרפים לכוורת הבחירות ירכז מטה הבחירות של הוד בכתובת הדואר האלקטרוני: MateHod.2021@gmail.com.

הוד מביא עימו ניסיון ניהולי ופיקודי כסגן אלוף בצה"ל, פעילות רצופה של מעל עשור בלשכת סוכני הביטוח והיכרות מעמיקה של צרכי סוכן הביטוח, טיפול מהיר בפניות ובצרכי הסוכן, כולל שורה ארוכה של תפקידי ניהול בלשכה עצמה. את דרכו בלשכת סוכני הביטוח התחיל כיו"ר סניף רחובות ונס ציונה וכן יו"ר מחוז השפלה במספר קדנציות. כיום, הוד משרת את סוכני הביטוח בתפקיד יו"ר ועדת מחוזות וסניפים בהצלחה ומסירות רבה עם משובים מעודדים מסוכני ביטוח בשטח. לכל התפקידים שבהם מכהן הוד בלשכת סוכני הביטוח הוא רשם ניצחונות רצופים לאורך כל השנים.

הוד, אקדמאי בעל תואר ראשון, ניסיון מקצועי של 28 שנה כסוכן ביטוח בתחום הביטוח הפנסיוני, הפיננסים, כולל ניתוח תיקים פנסיוניים מורכבים וייעוצי פרישה מורכבים, וכן בתחום האלמנטרי. 

הוד עבר וביצע בהצלחה שורה של תחנות התפתחותיות חשובות בדרך. הוא בעל הבנה מעמיקה בייצוג סוכן הביטוח, היכרות עם הלשכה, של הרגולציה הצרכים של הסוכן, קשרים עם הנהלות חברות הביטוח והיכרות עם כלל הגורמים הקשורים לענף הביטוח. הכל במטרה להעניק לסוכני הביטוח גב תומך וייצוג מלא מול גופי הרגולציה והפיקוח, ללא לאות.

x