הראל פיננסים היא החברה הראשונה להשיק קרנות מחקות למדדים החדשים

הנהלת הראל פיננסים השתתפה בטקס פתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך : בטקס הושקו מדדי ה-ALL BOND ו-ALL SHARE.

 

 
קרדיט צילום: פוטומאגנאקרדיט צילום: פוטומאגנא
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/08/2021

הנהלת הראל פיננסים השתתפה הבוקר בטקס פתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. הראל פיננסים הינה החברה הפיננסית היחידה להשתתף בטקס החגיגי לרגל השקת מדדי ה-ALL BOND ו-ALL SHARE החדשים של הבורסה. זאת, בשל היותה של הראל פיננסים החברה הראשונה להשיק שתי קרנות מחקות חדשות המבוססות על מדדי ה ALL BOND ו ALL SHARE של הבורסה. כל אחת מן הקרנות צפויה להשקיע במעל ל- 400 ני"ע שונים, המהווים את המדד הרחב ביותר באג"ח שקיים בבורסה בישראל, ולעקוב על אחד המדדים הרחבים ביותר במניות בת"א.

באירוע השתתפו: טל קדם מנכ"ל הראל פיננסים, ירון דייגי מנכ"ל הראל קרנות נאמנות, אורי שור יו"ר הראל פיננסים אלטרנטיב, קרן דנציגר מנכ"לית חברת ניהול התיקים בהראל פיננסים, שרון תובל משנה למנכ"ל הראל קרנות נאמנות, יאיר מנדלסון סמנכ"ל הפיתוח העסקי בהראל פיננסים ובכירים נוספים.

יניב הירש, מנהל מדור שיווק מדדים בבורסה אמר: "הבורסה משיקה מעת לעת מדדים חדשים וזאת כחלק מתוכנית אסטרטגית להרחיב ולגוון את מוצרי ההשקעה לציבור הרחב, אנו שמחים על הבעת האמון של מנהלי הקרנות במדדי AllBond ו- AllShare ומאמינים כי נמשיך לראות מוצרים נוספים העוקבים אחרי מדדי הבורסה כחלק מהתפתחות שוק ההון." 

במעמד טקס פתיחת המסחר, ציין טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים, כי:" אנו גאים להיות החברה הראשונה במשק להשיק שתי קרנות מחקות חדשות העוקבות אחר מדדי ה ALL BOND ו ALL SHARE של הבורסה בישראל. אנו בהראל פיננסים מאוד מאמינים בשיתוף הפעולה עם הבורסה ועם מדדי בורסה שמספקים ערך מוסף גדול למשקיעים. בדיוק כפי שהיינו החברה הראשונה בישראל שהנפיקה מוצר פאסיבי על מדד תל אביב טכנולוגיה, אנו גאים לעשות זאת שוב והפעם עם מוצרים שצריכים להיות בסיס בתיק השקעות של כל משקיע בישראל. למעשה, באמצעות קרנות אלו  אנו מאפשרים למשקיע הישראלי לקחת חלק  במגמה הבולטת בשוק העולמי, על ידי הנגשה של מוצר ישראלי, אשר מהווה את תיק ההשקעות בעל הפיזור הרחב ביותר שקיים בארץ. זאת, מתוך הבנה כי שמירה על פיזור רחב הופכת להיות חשובה מתמיד ויותר משקיעים בעולם מסכימים שזו הדרך המרכזית להפחתת סיכונים בתיק ההשקעות. 

אנו בהראל פיננסים נמשיך להציע את המוצרים החדשניים והייחודיים ביותר תוך שמירה על מומחיות ומקצועיות בבחירת המדדים, למען הענקת השירות האיכותי והיעיל ביותר לקהל לקוחותינו".

בתמונה מימין לשמאל: יניב הירש, מנהל מדור שיווק מדדים בבורסה; ירון דייגי, מנכ"ל הראל קרנות נאמנות; קרן דנציגר, מנכ"לית הראל ניהול תיקים; טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים; יניב פגוט, מנהל מחלקת מסחר נגזרים ומדדים; אורי שור, מנכ"ל הראל קרנות נאמנות; שרון תובל, מנהל מערך הכספים והתפעול בהראל; סורינה גרושקו, יועצת משפטית הראל ויאיר מנדלסון, משנה למנכ"ל הראל קרנות נאמנות.
x