לוינשטין, מבנה ואלייד זכו יחד במכרז לבניית 230 יח"ד בשדה דב

לוינשטין ומבנה זכו במכרז במשותף עם קבוצת אלייד והן ישלמו על הקרקע 634 מיליון שקל ועוד 26 מיליון שקל הוצאות פיתוח

 

 
שאולי לוטן, מנכל קבוצת משולם לוינשטין, קרדיט: יחצשאולי לוטן, מנכל קבוצת משולם לוינשטין, קרדיט: יחצ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/08/2021

מדובר באחד המכרזים המשמעותיים והמבוקשים ביותר שהיו במרכז הארץ בשנים האחרונות, לבנייה בשטח כולל של כ-340 דונם בצפון העיר תל אביב–יפו, עליו ניתן לבנות 1,574 דירות חדשות וכן שטחי מסחר בשכונת אשכול הירוקה והמבוקשת. 

מקבוצת לוינשטין נמסר בתגובה, כי "אנו שמחים מאוד על הזכייה במכרז במתחם שדה דב, מדובר באחת הקרקעות המבוקשות ביותר במרכז הארץ ובאחד המתחמים הנחשקים ביותר  בעיר ת"א. הזכייה מצטרפת לפעילות ענפה שלנו בעיר, הכוללת את פרויקט מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב בשיתוף עם שיכון ובינוי הכולל למעלה מ – 900 יח"ד ועוד כ- 115 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. זאת בנוסף למאות יחידות דיור במספר מתחמי התחדשות עירונית ברחבי העיר. העיר ת"א מתאפיינת בביקושים גבוהים מאוד למגורים שרק עולים ועולים, ובהתאם עולים גם מחירי הדירות בה. אנו סבורים כי הזכייה במכרז תעשיר באופן משמעותי את פורטפוליו הנכסים של הקבוצה ותייצר ערך רב לבעלי המניות".


דודו זבידה, צילום: תומר לוי

דודו זבידה מנכ"ל מבנה נדל"ן ציין: "אנחנו שבעי רצון מתוצאות המכרז, המקנים לנו 230 יחידות דיור לבנייה באחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר בשטחי הגוש הגדול. החברות השותפות מביאות כל אחת את יתרונותיה היחסיים בתחום היזום ואני בטוח שיחד נביא תוצאות איכותיות בתכנון ובביצוע. פרויקט זה מצטרף לפורטפוליו נדל"ן המגורים העשיר של מבנה המונה כ-2000  יח"ד בפריים לוקיישנס ברחבי הארץ, כ-750 מתוכם בתל אביב.

המגרשים במכרז הם חלק מתוכנית מועדפת לדיור (תמל/3001 – 'שכונת אשכול ברובע שדה דב') הממוקמת בצומת הרחובות ש"י עגנון ולוי אשכול בתל אביב (טרמינל שדה דב). היא מתפרסת על שטח כולל של כ-340 דונם כאמור והיא אחת משלוש תוכניות להקמת רובע מגורים חדש באזור שדה דב שיכלול בסה"כ כ-16,000 יח"ד ושטחי תעסוקה, מלונאות ומסחר. 

התוכנית הנוכחית כוללת הקמת שכונת מגורים חדשה ובה כ-4,844 יח"ד בבנייה עירונית מעורבת שימושים ובצפיפות ממוצעת של כ-54 יח"ד לדונם מגורים נטו. עוד בתוכנית מסחר ותעסוקה בהיקף כ-191,000 מ"ר, מלונאות בהיקף של כ-30,000 מ"ר, מבנים ומוסדות ציבור, כיכר עירונית, שטח ציבורי פתוח ושבילים. הבינוי בשכונה ישלב בנייה מרקמית המקנה לרחוב חזית פעילה, בשילוב מבנים בגובה 16 קומות ובנייה במגדלים בגובה של עד 41 קומות. תמהיל יחידות דיור יהיה מגוון ויכלול גם מאות יחידות דיור בר השגה.

x