השרות בקופות גמל - ילין לפידות מובילים בשירות בקופות גמל שנה שביעית ברציפות

מדד השירות של רשות שוק ההון בקופות גמל: אנליסט ואינפינטי מקום שני ושלישי

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
עומר דגני צילום עודד קרניעומר דגני צילום עודד קרני

מורן שקד
29/08/2021

מדד השירות בחיסכון הפנסיוני
מדד השירות בחיסכון הפנסיוני מורכב משלושה נדבכים:

שביעות רצון והמלצת לקוחות.

תלונות ציבור.

זמני מענה טלפוני.

על אף התנודות בשווקים בשנת 2020 ומשבר הקורונה שהביא עימו מעבר אל מתן שירות מרחוק ע"י הגופים המוסדיים, איכות השירות בענפי החיסכון הפנסיוני השתפרו ביחס לשנת 2019 בקרנות הפנסיה (עלייה ל-78 מ-75) וביטוחי החיים עם חיסכון (עלייה ל77 מ-73). בענף קופות הגמל איכות השירות נשארה זהה לשנת 2019 (ציון 79). מגמה זו מעידה על הסתגלות מהירה של מרבית הגופים המוסדיים לעבודה מרחוק ומתן מענה הולם לציבור החוסכים והמבוטחים.

ילין לפידות מובילים את דרוג השרות בענף קופות הגמל ולא בפעם הראשונה. מילין לפידות מסר עומר דגני סמנכ"ל השיווק והמכירות: ״זהו כבוד גדול עבורנו לזכות כבר שנה שביעית ברציפות (מאז שהמדד קיים) במדד השירות הרשמי של רשות שוק ההון.

זכייה זו מביאה לידי ביטוי את החשיבה ארוכת הטווח של ילין לפידות גם בהשקעות וגם בשירות הלקוחות שמבטאת את איכות הקשר בינינו לבין לקוחותינו. נמשיך לשים דגש על שירות מצויין במטרה להמשיך להוביל את טבלת השירות גם בשנים הבאות.״