ביטוחי המנהלים מתאפיינים בקשר ארוך טווח עם המבוטח, למרות שפעמים רבות עיקר הקשר נעשה באמצעות סוכני הביטוח למיניהם. בכל מקרה קיימת חשיבות גבוהה למדדי השירות ביחסים ארוכי טווח אלה.
הפניקס במקום הראשון
הגוף שמוביל את תחום ביטוחי המנהלים בהיבט השירו, הם הפניקס ומנורה שחולקים את המקום הראשון. מנורה קיבלה ציון 92 בזמני מענה טלפוני וזה הביא אותה למקום הראשון במדד השירות.
ביחס לשנה קודמת, ניתן לראות שיפור בכל הגופים כמעט, למעט הראל שדירוגה הורע ביחס לשנה קודמת. הראל גם נמצאים במקום האחרון בדירוג מדד השירות.