סונוביה - תוצאות החציון הראשון - המניה עולה 1.5%

קוטעת רצף של שלושה ימי ירידות

 

 
Image by Rotjanat Mingkhwan from Pixabay Image by Rotjanat Mingkhwan from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/08/2021

דגשים לחציון:

סונוביה מציגה קפיצה של פי 3.3 במכירות לרמה של 5.7 מיליון דולר.
 
ביולי 2021 השלימה החברה את פיתוח המכונה האולטרסונית החדשה בשיתוף עם היצרן המוביל בעולם Bruckner. שתי מכונות מסוג זה צפויות להיות מותקנות ברבעון 4, 2021, האחת בקו המו״פ של Bruckner בגרמניה, והשנייה במרכז החדשנות של דלתא גליל בישראל.
 
ב-12 החודשים האחרונים החברה ייצרה תזרים מזומנים נקי של 3.1 מיליון דולר.
 
בחודש אוגוסט 2021 ההכנסות ממכירת חטיבת המוצרים הגיעו לשיא מאז תחילת מכירות החברה. בסיס הלקוחות חצה את רף 90,000 לקוחות, צמיחה של 80% לעומת סוף שנת 2020 ו-27% לעומת סוף החציון הראשון 2021.

להערכת החברה הביקוש הגובר למוצרי החברה אינו אירוע חולף, אלא סימן לשוק צומח למוצרים אנטיבקריאלים ואנטי-וויראלים במגוון תחומים.
 
ברבעון האחרון חתמה סונוביה הסכם אסטרטגי לשת''פ עם חברת דלתא גליל להקמת קו פיילוט תעשייתי משותף במתקן המו''פ של החברה בכרמיאל והנגשת הטכנולוגיה לבחינתם של מותגים גלובלים לפני הטמעתה המסחרית.
 
לחברה שתי חטיבות, להלן פירוט אודות התקדמותן בחציון שחלף:
 
חטיבת הטכנולוגיה: 

החברה המשיכה בביצוע פיילוטים ברמת מעבדה עם חברות עולמיות מובילות מתחומים שונים לרבות תחום התחבורה, מלונאות, אופנה עילית, ביגוד ספורט, בתי חולים ועוד, וצופה כי אותן חברות יעברו לביצוע פיילוטים ברמה תעשייתית עם התקנתן של המכונות האולטרסוניות מסוג 2.0 ברבעון 4, 2021.

לאחר התקנת המכונות התעשייתית גרסה 2.0 צפויה החברה להתחיל פיילוטים ברמה תעשייתית עם לקוחות פוטנציאלים מובילים בעולם. פיילוטים אלו יהוו את השלב האחרון לפני מסחור הטכנולוגיה.

בתקופת הדוח החברה המשיכה בפיתוחן של מספר פורמולציות לשימושן בטכנולוגיה עבור הקניית תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-ויראליות לבדים תוך שיפור יעילותן בנטרול בקטריות ווירוסים, לרבות וירוס הקורונה, ועמידותן בפני כביסות ושימוש יום יומי.

החברה ביצעה בהצלחה פיתוח טכנולוגי ראשוני עם שותף גלובלי מוביל לחסינות מים לבדים תוך הימנעות משימוש בחומרים המזהמים הנמצאים בשימוש כיום.
  
חטיבת המכירות: 

המתמחה במכירה של מוצרים אנטי-בקטריאלי ואנטי-וויראלים הציגה זינוק של פי 3.3 במכירות לרמה של 5.7 מיליון דולר. קצב המכירות גדל משמעותית בחודשים יולי-אוגוסט 2021 לאחר תקופת הדו''ח) עקב התפרצות מחודשת של מגפת הקורונה והופעתם של וריאנטים נוספים.
 
כמו כן, החטיבה השיקה מוצרים חדשים וכן מפתחת מוצרים טקסטיל טיפוליים המבוססים על טכנולוגיית החברה.
 
יתרת המזומנים של החברה נכון ליום 30.6.2021 הינה 17.45 מיליון דולר.
 
דגשים לתוצאות החציון הראשון לשנת 2021

ההכנסות מהמכירות, מוצרים מבוססי טכנולוגיית החברה הסתכמו ב-5.7 מיליון דולר, לעומת 1.7 מיליון דולר בחציון הקודם.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של 4 מיליון דולר,  לעומת 1.4 מיליון דולר בחציון המקביל.

הוצאות מכירה ושיווק עלו בחציון כתוצאה ממאמצי השיווק והגידול של חטיבת המוצרים, והסתכמו בכ-3.7 מיליון דולר. ההוצאות הכוללות בעיקר: הקמת אתרי מכירות חדשים, הוצאות שיווק וקידום מכירות דיגיטלי, הוצאות שכר, הקמה ושדרוג של פלטפורמות פרסום ומכירה נוספות ועוד.

השקעות אלו יתנו פירות מיידית החל מהמחצית השנייה של 2021.

ההחברה מאוזנת תזרימית על אף ההשקעה וההתקדמות בפיתוח הטכנולוגיה והגידול בהוצאות עקב היות החברה ציבורית.
 
לדברי יגאל זייתון, מנכ״ל החברה, ״הצטרפתי לסונוביה באביב האחרון, בתקופה בה העולם כולו חווה את המשבר הרפואי המטלטל, מגפת הקורונה, ובידיעה כי לסונוביה יש טכנולוגיה ומוצר אשר יש בכוחם לסייע בפתרון המגפה. ואכן, בדוחות אלו אנו מציגים את יישום חזוננו בפיתוח בדי העתיד, ואת הדרך שעושה החברה להטמעת המהפכה הירוקה בעולם הטקסטיל, מהפכה שתושג על ידי שימוש בטכנולוגיית גלי קול  תביא לביצוע טיפולי ערך מוסף.
 
ניתן לומר בבטחון שהטכנולוגיה שפיתחנו, אשר מוטמעת כיום במוצרי החברה, מוכחת כיעילה בטיפול בבדים והפיכתם לבדים ייחודיים אשר מנטרלים בקטריות ווירוסים, לרבות וירוס הקורונה, ולדוחי מים, זאת ללא שימוש בכימיקלים מזהמים.

בימים אלה שוק הטקסטיל העולמי, המוערך בכ – 16 מיליארד דולר, נמצא על פי סקירות שונות, בשלבי התאוששות מואצים בשנת 2021 מהדעיכה בשנת 2020. וחווה דרישה גוברת לטיפולי ערך מוסף לטקסטיל ולטכנולוגיות פורצות דרך המספקות אלטרנטיבה ירוקה לדרך שבה מבוצעים טיפולים אלו כיום.

על רקע זה, הטכנולוגיה הירוקה שפיתחנו מעוררת עניין רב בקרב החברות הגדולות בעולם הטקסטיל, וכחברה אנו תופסים את עצמנו כחברה שתוביל את המהפכה הירוקה בשוק זה וככזו שתתפוס נתח משמעותי משוק זה בעשור הקרוב.

משבר הקורונה העולמי המתמשך והופעת מוטציות חדשות של נגיף הקורונה מעלים ומגבירים את המודעות למוצרים אנטי בקטריאליים ואנטי-וויראליים בשווקי המטרה של החברה, ובכלל זה, שוק המלונאות, שוק בתי החולים, שוק התחבורה, שוק האופנה ועוד. כתוצאה מכך, סונוביה מושכת ענין רב משחקני המפתח הבינלאומיים בשווקים אלה ומשתפת פעולה באופן שוטף עם אותן חברות, זאת על מנת לאשר את הטכנולוגיה לשימוש מסחרי על ידן, ולמסחרה.

בחטיבת המכירות, התמשכותו של משבר הקורונה והצורך בשימוש במסכות מגן במדינות שונות בעולם בתקופת הדוח ולמועד הדוח, הביאה להמשך הביקוש למסכות המגן של החברה, המיועדות לשימוש הקהל הרחב והמיוצרות מבדים שעברו טיפול בטכנולוגיה של החברה. בחודש אוגוסט 2021 ההכנסות ממסכות הגיעו לשיא מאז תחילת מכירות החברה. להערכתי, הביקוש הגובר למוצרי החברה אינו אירוע חולף, אלא סימן לשוק צומח למוצרים אנטיבקריאלים ואנטי-וויראלים במגוון תחומים.

מפאת עליית המכירות בחודשיים שחלפו לאחר תום תקופת הדוח, ובתקופת הדוח, ממשיכה החברה לפעול לקבלת אישורים רגולטוריים נדרשים במספר שווקי מפתח וזאת, במטרה להתחיל או להגדיל מכירות של מוצרי החברה במדינות אלו.

סונוביה פועלת ותמשיך לפעול ליצירת שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם, כדוגמת שיתוף הפעולה עם יצרן מכונות הטקסטיל המוביל בעולם Bruckner וההסכם האסטרטגי שחתמנו זה הרבעון עם חברת דלתא גליל, הסכם הכולל התקנת המכונה האולטרסונית התעשייתית גרסה 2.0 -  פרי פיתוחה של סונוביה – במרכז החדשנות של דלתא בישראל כחלק ממפעל פיתוח הבדים.

המשך הגדלת המכירות ויצירת חוסן פיננסי, הרחבת פעילות הפיתוח של החברה, עמידה ביעדי מסחור, פיתוח מוצרים חדשים וחדירה לשווקים חדשים, מהווים יחדיו כוח חשוב למימוש החזון שלנו ויהוו המנוע לצמיחתנו.

לסיכום, ברצוני להודות לעובדי ומנהלי החברה ולמשקיעים - שותפיי לדרך. אני מעריך אישית את האמון שאתם נותנים בי ובצוות ההנהלה של סונוביה, ומתחייב להמשיך ולעדכן אתכם על הישגי הצמיחה ותכניותינו לעתיד."
 
חברת סונוביה, המתמחה בפיתוח ציפויים ייחודיים לטקסטיל בשימוש בטכנולוגיה אולטרסונית ירוקה,  מפרסמת היום את הדוח הכספי ואת דו"ח הדירקטוריון לחציון הראשון של שנת 2021.
 
אירועים מהותיים בתקופת הדוח ולאחר תאריך המאזן
 
ב-5 באפריל 2021, דיווחה החברה על הצלחה בניסוי חסינות מים לבדים, הניסוי נערך בחסות ובשיתוף ספק מהגדולים בעולם לבדים חסיני מים המוכר בדים חסיני מים במליארדי דולרים בשנה.

הבדיקות הנ"ל התבצעו במסגרת פרוייקט מו״פ מעבדתי של החברה יחד עם שותף מסחרי אמריקאי מוביל, מהספקים הגדולים בעולם של בדים חסיני מים ובתמיכה פיננסית של האקסלרטור Fashion for good.

ב-18 באפריל 2021 דיווחה החברה, על חידוש השיווק והמכירה של מסכות המגן של החברה במדינות האיחוד האירופאי, למעט צרפת, וזאת לאחר שסיימה בהצלחה את התאמתן של פורמולציות כימיות ביוצידיות (קוטלות בקטריות), המבוססות על חומרים פעילים המאושרים לשימוש במדינות האיחוד האירופאי, לשימוש וייצור באמצעות הטכנולוגיה האולטרה-סונית של החברה.

ב-10 למאי השיקה החברה מוצרי טקסטיל לבית המבוססים על טכנולוגיית החברה, בין מוצרים אלו- מצעים, ציפיות שמיכות וכו'.  החברה ממשיכים לפתח מוצרים חדשים על מנת להגדיל את מכירות חטיבת המוצרים עם דגש על מוצרים שאינם קשורים למגפת הקורונה.

ב-2 ביוני 2021 דיווחה החברה כי התקשרה בהסכם מחייב עם חברת דלתא-גליל תעשיות בע״מ להתקנת מכונה אולטרסונית תעשייתית פרי פיתוחה של החברה במרכז החדשנות של דלתא בכרמיאל. המכונה תשמש את הצדדים לביצוע פיילוטים לשילוב הטכנולוגיה של החברה בבדי מותגי ספורט, הלבשה תחתונה ואופנה בינלאומיים מובילים. ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה בדרך למסחור ראשוני של הטכנולוגיה לטיפול בבדים, יחד עם שותף גלובלי המשרת את מותגי הספורט וההלבשה התחתונה בעולם.

ביום 3 ביוני 2021 דיווחה החברה על הצלחה ראשונית בפיילוט להדפסה על בד אנטי בקטריאלי של החברה בשימוש בדיו פיגמנטי על בסיס מים להדפסה דיגיטלית, שפותח על ידי נור אינק אינוביישנס בע"מ, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב. לאור ההצלחה הראשונית של הפיילוט, דיווחה החברה כי הצדדים מבקשים לבחון אפשרויות לשיתופי פעולה טכנולוגיים ומסחריים ביניהם, תוך שילוב הטכנולוגיות פרי פיתוחם.
 
ב-22 ביוני 2021, החל מר יגאל זיתון לכהן כמנכ"ל החברה.

לגרף סונוביה לחצו כאן

16 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 12.84 מיליון בסונוביה
קרנות נאמנות שמחזיקות את סונוביה. לרשימה המלאה

x