סקר: החשש מפני הפחתת העמלות זה הנושא השני שהכי מטריד את סוכני הביטוח - מה הנושא הראשון ?

סקר מטה הבחירות של אודי הוד

 

 
אודי הוד צילום פאנדראודי הוד צילום פאנדר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/08/2021

ע"פ סקר מיוחד שערך מטה הבחירות של אודי הוד המתמודד לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח, באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, בקרב יותר מ-500 סוכני ביטוח בישראל, עולה כי מעמד הסוכן בציבור הוא הנושא שהכי מעסיק ומטריד את סוכני הביטוח.

סוכן הביטוח אודי הוד, שהכריז על מועמדתו לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל, ערך בימים האחרונים סקר ייחודי מסוגו, בקרב יותר מ-500 סוכני ביטוח, במטרה להבין מהם הנושאים שהכי חשובים ומהותיים עבורם ושצריך לשנותם, במטרה לשפר את ענף הביטוח בישראל ואת התנאים בהם עובדים הסוכנים. במסגרת הסקר סוכני הביטוח התבקשו לדרג את הנושאים שלשכת סוכני הביטוח צריכה לשים בראש סדר העדיפויות. 

הנתונים שעולים מהסקר לא משאירים מקום לספק: מעמד סוכן הביטוח ותדמיתו בציבור הוא הנושא שהכי מעסיק ומטריד את סוכני הביטוח בישראל, כאשר יותר מ-62% ציינו אותו ככזה שמצריך שינוי. אחריו באופן לא מפתיע מגיע החשש מפני הפחתת העמלות הצפויה, שממתינה לאישור הממונה על שוק ההון, במסגרתה תונהג עמלה אחידה לסוכנים המוכרים ביטוחי בריאות, כאשר 48% מהסוכנים ציינו נושא זה. לאחר מכן, מגיע הצורך בהפחתת הרגולציה המאיימת על ענף הביטוח וכובלת את ידיהם של הסוכנים, כש- 42% הזכירו נושא זה. לאחר מכן עם 36% מגיעה הדאגה של סוכני הביטוח מפני חברות הביטוח שמפעילות מוקדי מכירות, בהם מוקדנים מוכרים ביטוחים באופן ישיר, ללא רישיון של סוכן ביטוח. לבסוף, כ-32% מודאגים מתפקודה של לשכת סוכני הביטוח, וחושבים שהיא חייבת לאחד את השורות, ולייצג טוב יותר את האינטרסים של הסוכנים.

בנוסף, לסקר שערך מטה הבחירות של הוד באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, הוד עובר וחורש את כל הארץ בימים האחרונים, במטרה להיפגש ולשמוע את התחושות והדאגות של סוכני וסוכנות בכל רחבי הארץ, על מנת להכיר מקרוב את הצרכים של סוכני הביטוח.

כמו כן, לאחרונה, הכריז הוד על הקמת תיבת פניות עבור סוכני וסוכנות ביטוח המעוניינים לכתוב ולהציף צרכים שלהם מהשטח. בנוסף, הוד מרחיב בימים אלה את מטה הבחירות שלו ומקים כתובת דואר אלקטרוני כדי להזמין סוכני ביטוח להצטרף ולהשפיע עם הצוות המתרחב של ולהציע את עצמם לתפקידים עתידיים בלשכת סוכני הביטוח.

אודי הוד הוא סוכן ביטוח עם ותק של מעל 28 בענף הביטוח בישראל, בתחום הביטוח הפנסיוני, הפיננסים, כולל ניתוח תיקים פנסיוניים מורכבים וייעוצי פרישה מורכבים, וכן בתחום האלמנטרי, וכבר יותר מ-12 שנה שהוא מכהן בתפקידים ניהוליים בלשכת סוכני הביטוח, החל מתפקידו הראשון כיו"ר סניף רחובות נס ציונה ורחובות, ואח"כ כיו"ר המחוז, ועד יו"ר ועדת מחוזות וסניפים, התפקידו בו הוא מכהן כיום.

הוד עבר וביצע בהצלחה שורה של תחנות התפתחותיות חשובות בדרך, הוא בעל הבנה מעמיקה בייצוג סוכן הביטוח, במילוי שורה של תפקידים בלשכה, היכרות עם התקנות והכלים של הלשכה, ואת הרגולציה הצרכים של הסוכן, קשרים עם הנהלות חברות הביטוח והיכרות עם כלל הגורמים הקשורים לענף הביטוח. הכל במטרה להעניק לסוכני הביטוח גב תומך וייצוג מלא מול גופי הרגולציה והפיקוח, ללא לאות.

אודי הוד, המועמד לנשיאות לשכת סוכני הביטוח: "הסקר מוכיח שוב מחדש שבניגוד להערכות שקיימת אדישות בקרב סוכני הביטוח לבחירות הקרבות ובאות, ציבור סוכני הביטוח מעורב ודעתן יותר מתמיד, ומעוניין בשינוי עבור סוכני הביטוח. אחרי שאספנו בימים האחרונים תגובות של מאות סוכנים מכל רחבי הארץ, נגבש מצע שייתן מענה מיטבי לכל הצרכים של הסוכנים והסוכנות בישראל. האתגרים הרבים מולם מתמודדים סוכני הביטוח, מצריכים מאיתנו לאחד את השורות ולהציג חזית אחידה ונחושה להגן על האינטרסים והזכויות של סוכני הביטוח".

x