Playtika נכנסת לתחומים חדשים

חברת המשחקים הבינלאומית Playtika נכנסת לתחום ההום דיזיין ורוכשת את Reworks Oy, יצרנית Redecor

 

 
רוברט אנטוקול, קרדיט: אוהד רומנורוברט אנטוקול, קרדיט: אוהד רומנו
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/09/2021

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, הודיעה כי היא מרחיבה את הפורטפוליו שלה ומגיעה לעולמות ההום דיזיין. החברה הודיעה כי רכשה את Reworks Oy וכעת תמנף את המומחיות המוכחת שלה ב-Live-ops, גיים דיזיין וכן את פלטפורמת הטכנולוגיה boost וזאת על מנת להצמיח את משחק ה-Redecor לשיאים חדשים.

Reworks Oy יצרנית Redecor המשלבת עיצוב הבית וגיימינג היא האפליקציה המדורגת במקום השני בעולם בתחום.  

רוברט אנטוקול, מייסד, מנכ"ל ויו"ר פלייטיקה אמר כי: "שוק עיצוב הבית ממשיך להתרחב לערוצים דיגיטליים. כעת עם רכישת חברת Reworks Oy מהווה הזדמנות אמיתית לביסוס מעמדה של פלייטיקה גם בשוק עיצוב הבית. Redecor מספקת חוויה מדהימה לכל חובבי העיצוב ואנו מתכוונים לנצל את המומחיות שלנו בתחום המשחקים, Live-ops וטכנולוגיה כדי להביא את התחום לשיאים חדשים. הרכישה מקדמת את אסטרטגיית הצמיחה של פלייטיקה תוך שהיא תספק לה קהילה גדולה ומעורבת של חובבי העיצוב, וכן היא מאופיינת בדמוגרפיה הדומה לבסיס המשתמש הקיים שאותו פלייטיקה מכירה היטב".

הרכישה תתבצע בשתי פעימות כאשר כעת נרכשים כ- 80% מחברת Reworks Oy, בסך של 400 מיליון דולר. בפעימה השנייה, החברה תרכוש את 20% הנותרים, עד כ 200 מיליון דולר בהתבסס על EBITDA של החברה לאורך שנת 2022, כהגדרתה לפי הסכם הרכישה, במידה ורף ה EBITDA - לא יושג בשנת 2022, ירכשו 20% הנותרים על פי ההסכם בסך של דולר אחד.

רכישה זו של פלייטיקה היא העסקה השמינית במספר, בתחום המובייל וה- IP מאז הקמת פלייטיקה בשנת 2010.

ההכנסות מin-app purchase בקטגורית ההום דיזיין גדלו ב 33% CAGR מאז 2019. כיום, מהווה תחום ההום דיזיין 12% מסך מכירות המסחר האלקטרוני בארה"ב, והינו אחת הקטגוריות הפופולריות ביותר ב- Pinterest ומופיע ביותר מ -100 מיליון פוסטים באינסטגרם, הקשורים לעיצוב פנים ופונה לקהל דומה לזה של פלייטיקה. 
x