קובי סלע מונה למנכ"ל חברת אקסיליון

האם זה מה שירים את אקסיליון אחרי ירידה של מעל 87% מתחילת השנה?

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay Image by Gerd Altmann from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/09/2021

לדברי עמי ברלב, יו"ר החברה: ״אנו שמחים על הצטרפותו של קובי סלע לאקסיליון. קובי מביא עימו ניסיון ניהולי ועסקי עשיר, ורקורד של הצלחות טכנולוגיות ועסקיות לאורך השנים.
 
קובי ניצח על עסקאות רבות והוביל מערכי מכירה משמעותיים, תוך פיצוח חדירה לשווקים בינלאומיים, והגדלת היקפי הכנסות.
 
בחירתו של קובי בוצעה לאחר תהליך יסודי שנערך על ידי ועדת האיתור בחברה ולאחר מיפוי מספר מועמדים איכותיים. קובי נבחר כמועמד המתאים ביותר. הוא בעל ניסיון בתפקידי מנכ"ל ותפקידי ניהול בכירים נוספים ונושא עימו ניסיון רב, לרבות בבניית תוכניות אסטרטגיות ארוכות טווח, ניתוח שווקים בינלאומיים, ניהול מעריכי מכירה ופיתוח עסקי, תהליכי מימון וגיוס ועוד.
 
את תהליך האיתור ליוותה פירמת Bounty M&R.
 
אקסיליון עם הראש למעלה, עם טכנולוגיה טובה ועם צוות איתן - אנו ממשיכים באופן סדור ותקין בתהליכי הפיתוח הטכנולוגי וכן עומלים על מספר פיילוטים בישראל ובחו"ל. כל אנשי ההנהלה והפיתוח המרכזיים מצויים בחברה ופועלים במלוא המרץ לשם קידומה, כאשר לאחרונה אף חזרו לחברה ולפעילות סדורה כמעט כל המנהלים אשר הודיעו על עזיבתם. 
 
כניסתו של קובי לחברה תוביל את כולנו לשלב הבא, תוך יישום תוכנית עסקית סדורה לבניית מנועי הצמיחה ומקורות ההכנסה שלנו לשנים הקרובות. אנו נייצר יחד חזון כלכלי וטכנולוגי איתן לחברה.
 
אנו פועלים בשוק בעל פוטנציאל משמעותי, המייצג ביקוש וצורך אדירים.

אני נרגש מעבודתי בדירקטוריון אקסיליון והיותי חלק מקבוצה הפועלת לפיתוח טכנולוגיות בעלות ערכים סביבתיים, עסקיים וחברתיים גבוהים.״
 
חברת אקסיליון תחבורה חכמה בע״מ המפתחת ומוכרת פתרון לעומסים במרכזי הערים בעזרת מערכת מבוססת טכנולוגיה ייחודית בשילוב עם בינה מלאכותית (AI), מודיעה  מודיעה על מינויו של קובי סלע כמנכ"ל החברה. 
 
קובי סלע הנו בעל רקע ניהולי עשיר בחברות סטארט-אפ וכן ניסיון בחברות ציבוריות ביניהןDSP Group  וצורן. סלע שימש כמנכ"ל ולאחר מכן כנשיא של חברת יוניספקטרל - מערכות חישה ספקטרלית.
 
כמו כן, קובי ניהל את חברת סנסה סקיוריטי. החברה פיתחה פתרונות סייבר עבור שוק הניידים ונמכרה לחברת ארם בהמשך. קובי ניהל בעברו גם את חטיבת המובייל בקבוצת צורן.
 
קובי הנו בוגר הנדסת חשמל מהטכניון.

לגרף אקסיליון לחצו כאן
x