ביטוח ישיר החלה לשתף פעולה עם ישראכרט

לראשונה תשתף פעולה עם סוכנות ביטוח | חתמה עם סוכנות הביטוח של ישראכרט למכירת פוליסות ללקוחות הסוכנות

 

 
ישראכרט ביטוח אילוסטרציהישראכרט ביטוח אילוסטרציה
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/09/2021

ישראכרט מעדכנת הבוקר כי חברת ביטוח ישיר מצטרפת להסכמים שחתמה סוכנות הביטוח של ישראכרט עם 5 חברות הביטוח: הפניקס, איילון, כלל ביטוח,  AIG וביטוח חקלאי למכירת מוצרי ביטוח רכב ודירה. 

יש לציין, שזו פעם ראשונה שביטוח ישיר משווקת את הפוליסות באמצעות סוכנות ביטוח. עוד נמסר מישראכרט, כי ההתקשרות עם חברות הביטוח נעשתה במודל של ׳סוכן אובייקטיבי׳, כך שאין כל העדפה לאחת משש חברות הביטוח. "מודל זה נבחר על מנת ששירותי הביטוח שיוצעו יהיו ממוקדים בצורכי הלקוחות בלבד, כאשר ישראכרט תעשה שימוש בהיכרות שלה עם הלקוחות על מנת להציע להם את שירותי הביטוח המשתלמים והמתאימים להם ביותר. החברה עתידה לשווק את הפוליסות באופן דיגיטלי מלא, כשללקוח תהיה הבחירה השקופה מבין החברות," מסרה החברה.

עוד נמסר, כי שירותי הביטוח של ישראכרט הם חלק מאסטרטגיה כוללת של החברה להיות קבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת, תוך מתן סל שירותים בצורה נוחה ופשוטה ובעל ערך מוסף ברור ללקוחותיה. הכניסה לשירותי הביטוח תאפשר לישראכרט להיות גורם מחולל תחרות בשוק הביטוח. זאת, בנוסף להיותה גורם מחולל תחרות בשוק האשראי.

בסוף השבוע האחרון קיבלה הסוכנות של ישראכרט גם אישור מהממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, לשיווק ביטוחי חיים, חיסכון וקופות גמל, כך שנוכחותה בענף הביטוח תלך ותתגבר.

לגרף ישראכרט לחצו כאן

234 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 231.58 מיליון בישראכרט
קרנות נאמנות שמחזיקות את ישראכרט. לרשימה המלאה
x