פינרגי - סיכום מחצית ראשונה 2021

המניה חווה תנודתיות לאחרונה ומתחילת השנה ירדה מעל 38%

 

 
Image by Paula Helit from PixabayImage by Paula Helit from Pixabay
 

דיויד מאייר
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/09/2021

שנת 2021 הינה השנה שבה התחלנו את המעבר מפיתוח הטכנולוגיה שלנו לייצור ומכירות בפועל. החברה התמקדה במהלך החציון באספקת מערכות גיבוי והתקנתם באתרי חברת סלקום, הדגמת הטכנולוגיה ללקוחות פוטנציאלים, ותכנון הגדלת כושר הייצור. את השינוי הזה אנחנו מבצעים בקצב מהיר, לפי התוכניות שהצגנו, ואף מקדימים בכמה חזיתות את לוחות הזמנים שהצגנו לשוק ההון.
 
על מנת להגיע לשוק מהר ככל הניתן, השקענו מאמצים רבים והצלחנו להתקשר עם חברות מובילות גלובליות ומקומיות בפניהן הצגנו את הטכנולוגיה שלנו. עם חלקן ביצענו הדגמות של המערכת שלנו שהסתיימו בהצלחה ואנו מתקדמים לשלבים הבאים בבחינת הטכנולוגיה והתאמתה לצרכיהם ועם חלקן אנו צפויים לבצע הדגמות בעתיד הקרוב.

אשמח לתאר בקצרה את ההישגים הבולטים שלנו במהלך החודשים האחרונים:

בתחום של אנרגיית הגיבוי קיבלנו הזמנה נוספת בישראל מחברת סלקום ל-100 מערכות גיבוי לתקשורת סלולרית ואף מכרנו מערכת גיבוי ראשונה לחברת בזק לגיבוי תקשורת קווית. בחזית הבינלאומית התקשרנו עם חברת אריקסון לביצוע פיילוטים אצל לקוחותיה כאשר פיילוט משמעותי ראשון אצל חברת תקשורת גדולה באיטליה התחיל כבר בחודש יוני, ואני שמח שהשלב הראשון של הפיילוט הסתיים בהצלחה.

בנוסף, התקשרנו עם חברת תקשורת הודית גדולה לביצוע פיילוט של מערכת הגיבוי שלנו. הפיילוט מתוכנן להתבצע במהלך הרבעון הרביעי בכפוף להתפתחות מגיפת הקורונה.

בארה"ב, הצלחנו להתקשר עם אחת מחמש חברות הענן הגדולות ביותר בעולם ולהדגים לה את טכנולוגיית הגיבוי שלנו. חברות הענן מחפשות אלטרנטיבות לגנרטור הדיזל המזהם שמספק גיבוי לחוות השרתים שלהם. אני מאמין שטכנולוגיית האלומיניום-אוויר שלנו מהווה אלטרנטיבה נקיה ותחרותית לשוק הזה. גם הדגמה זו הסתיימה בהצלחה יתרה.

לאור ההצלחות של החברה בהדגמת מערכת הגיבוי והצפי לדרישות של כושר ייצור גבוה יותר, החברה התחילה בהקמתו של מפעל ייצור אוטומטי בכפר סבא. למפעל המתוכנן תהיה יכולת ייצור של כ-5,000 מערכות גיבוי בשנה. המעבר לייצור אוטומטי בהיקפים גדולים צפוי להפחית את עלויות הייצור בצורה ניכרת.

בתחום של תחבורה חשמלית החברה הצליחה להשלים אב טיפוס לחברת Mahindra Electric Mobility Limited אשר נשלח ללקוח להמשך ניסויים ובדיקות. בנוסף התקשרנו באמצעות המיזם המשותף בהודו שהוקם בחודש פברואר עם שתי יצרניות רכב גדולות בהודו- חברת Ashok Leyland Limited וחברת Maruti Suzuki India Limited ואנו מקווים להשלים אבי טיפוס לתחבורה גם איתם.

בתחום האגירה, הנענו את התחלת הפרויקט עם חברת דוראל שמטרתו הדגמה של מערכת אגירה באחד מאתרי אנרגיה סולארית של דוראל ואנחנו מתקדמים לפי התוכנית.

וקצת משהו לנשמה ולגאווה שלנו כחברה - הפורום הכלכלי העולמי בחר בנו השנה לאחת מהחברות פורצות הדרך מבחינה טכנולוגית וכלכלית אשר יש להן פוטנציאל גדול לשינוי הסביבה ובזכותן המעבר לאנרגיה ירוקה יהיה מהיר יותר. בזכות הטכנולוגיה החדישה שלנו, נכנסו להיכל התהילה יחד עם חברות כמו גוגל או טוויטר אשר זכו בפרס בעבר.
 
ומה קדימה,

ב-12 החודשים הקרובים אנו מתכוונים להתמקד בבניית התשתית לצמיחה של החברה וזאת באמצעות הגדלת כושר הייצור, גיוס לקוחות חדשים ורה -ארגון של החברה מחברת פיתוח לחברה שמתמקדת בצמיחה דרך מכירות.

אני רוצה לנצל הזדמנות זו להודות לכם על האמון שאתם נותנים בי ובצוות ההנהלה של פינרג'י  אני מתחייב להמשיך ולעדכן אתכם על הישגי הצמיחה ותכניותינו לעתיד, ואני בטוח שנכונו לנו שנים של צמיחה.

לגרף פירנג׳י לחצו כאן

x