ילין לפידות במקום הראשון במסלול הכללי בפוליסת חיסכון Best invest

דירוג פוליסות חיסכון - השוואת התשואות בפוליסת החיסכון Best invest מצביעה על פערים גדולים בין בתי ההשקעות השונים, ילין לפידות בפער גדול של בין 3.3% ל 4.2% מול מור ואלטשולר

 

 
פרינט סקרין אתר הכשרהפרינט סקרין אתר הכשרה
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/09/2021

אחד הדברים החשובים ביותר עבור המשקיעים בשוק ההון ובמוצרים פיננסים, הוא היכולת להשוות בצורה פשוטה בין השחקנים השונים בשוק ההון.

אחד הכלים היעילים להשוואה בין הגופים המנהלים הוא פוליסת החיסכון של הכשרה חברה לביטוח – Best invest. 

פוליסת החיסכון הזאת מאפשרת למרבית מנהלי ההשקעות הגדולים, לנהל מסלולי השקעה, מה שהופך את פוליסת החיסכון הזאת, בנוסף להיותה מכשיר השקעה, גם למכשיר השוואתי לביצועי מנהלי ההשקעות השונים. 

חשוב לזכור, שבתי ההשקעות אינם יכולים להנפיק בעצמם פוליסת חיסכון, מאחר ופוליסת חיסכון הינה מוצר ביטוחי, ועל כן הם משתמשים בפלטפורמה של חברת הביטוח הכשרה (די דומה למנהלי ההשקעות בהוסטינג בקרנות נאמנות).

את טבלת התשואות בפוליסת החיסכון Best invest  במסלול הכללי, מוליכה ילין לפידות עם תשואה של כ 1.86% באוגוסט ובשיעור 15.16% בשנים עשר החודשים האחרונים ו 10.22% מתחילת השנה.

מסלול ההשקעות הכללי הוא מסלול ההשקעה הפופולרי ביותר מבין כל מסלולי ההשקעה, לא רק בפוליסות החיסכון אלא גם בענף הגמל וההשתלמות. באתר פאנדר ואדוויזרלנד ניתן לבדוק את הביצועים של כל השחקנים: בגמל, בהשתלמות, בפנסיה וגם בפוליסות. 

בימים הקרובים צפויות להתפרסם אינדיקציות לתשואות הגמל בחודש אוגוסט ועל פי הביצועים של בתי ההשקעות בפוליסת החיסכון, צפוי חודש שיציג פערים די גדולים בין השחקנים המובילים, לאלה שיתמקמו בתחתית הטבלה. אם כי ישנם הבדלים בין הפוליסות להשתלמות עדין התוצאות בפוליסות נותנות קריאת כיוון. התחזית של מיטב דש מציינת פער באוגוסט של בין 1.8% ל 0.8% במסלול הכללי של ההשתלמות גמל וזה דומה מאוד למה שיש לנו פה בטבלה בין ילין לפידות להכשרה באוגוסט.



x