לראשונה על במה אחת - יועצי ההשקעות המובילים לשנת תשפ"א

מנהלי מערכי הייעוץ במערכת הבנקאית פתחו בחמישי את המסחר בבורסה. במהלך הטקס נבחרו יועצי ההשקעות המובילים לשנת תשפ"א | סיקור נרחב בגליון FUNDER הקרוב

 

 
טקס יועצים, קרדיט: קובי וולףטקס יועצים, קרדיט: קובי וולף
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2021

ביום חמישי פתחו את המסחר בבורסה, בפעם הראשונה על במה אחת, מנהלי מערכי הייעוץ במערכת הבנקאית. במסגרת הטקס, מנהלי מערכי הייעוץ הציגו את יועצי ההשקעות המובילים במערכת הבנקאית לשנת תשפ"א.  

הבורסה קיימה לראשונה את הטקס בשיתוף פעולה עם מנהלי מערכי הייעוץ במערכת הבנקאית, על מנת להוקיר את פועלם וחשיבותם של יועצי ההשקעות, כמי שמהווים עמוד תווך מקצועי בקשר בין שווקי ההון וציבור המשקיעים. 

יועצי ההשקעות גם קיבלו מצגת על החדשות בתחום עולם המסחר והמדדים מפיו של יניב פגוט, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה. 

בטקס השתתפו מנהלי מערכי הייעוץ של בנק דיסקונט, בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי, בנק יהב ובנק לאומי וכן יועצי ההשקעות המובילים מכל אחד מהבנקים הללו. 

בתמונה מימין לשמאל: יניב פגוט, מנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה; אריאל כהן, ראש אגף ייעוץ השקעות ופנסיה בנק לאומי; ליאת רוטר, מנהלת יחידת הייעוץ בנק יהב; רבקה אלגריסי, מנהלת אגף ייעוץ ומחקר בנק הפועלים; אלה רובינסקי, מנהלת מחלקת ני"ע הבנק הבינלאומי; רועי אופיר, מנהל אגף הייעוץ בנק דיסקונט; שירי צעירי, מנהלת מחלקת ייעוץ השקעות בני"ע בנק דיסקונט; ניר קסטרו כפרי, כלכלן ומנהל קשרי היועצים במחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה.


כגיליון ששם לנגד עיניו את העוסקים בתעשיה בכלל, ואת יועצי ההשקעות בפרט, גליון FUNDER הקרוב, שיצא בחודש אוקטובר יסקר באופן נרחב את האירוע.

x