סמנכ"לית השיווק של קסטרו הודיעה על סיום כהונתה

מור פסו אבלגון תסיים בסוף 2021

 

 
מור פסו-אבלגון, סמנכל קסטרו, צילום: זוהר שטריתמור פסו-אבלגון, סמנכל קסטרו, צילום: זוהר שטרית
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2021


רון רוטר, מנכ״ל קבוצת קסטרו הודיס, בהשקת CASTRO HOME, צילום: רפי דלויה

רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום :

"אני רוצה להודות למור פסו – אבלגון על תפקידה כסמנכ"לית השיווק של מותג קסטרו בשלוש השנים האחרונות עם סיום תפקידה. פסו בנתה במהרה את מחלקת השיווק הטובה בישראל שיש בה את כל היכולות הדרושות היום למותג לפעול מהר וביעילות.  צוות השיווק המוכשר של קסטרו בראשותה של פסו, הוביל מהלכים שיווקיים רבים ב 3 שנים האחרונות, החל מקמפיין הגלגיליות, מהלך היח״צ עם הכוכב הטורקי בירקאי ארדל , הקמת אתר הסחר החדש של קסטרו וההשקה שלו, קמפיין אפריקה וכמובן ניווט המותג בתקופת הקורונה על כל הסגרים והצמיחה האדירה שחווינו און ליין. אני שמח שהמהלך האחרון שלנו - השקת מותג כלי הבית והלייף הסטייל החדש CASTRO HOME עם אתר הסחר שלו עבר בהצלחה ענקית וכל אנשי קבוצת קסטרו-הודיס, ומשפחת קסטרו בפרט, מאחלים למור הצלחה רבה בדרכה החדשה".
 
מור פסו אבלגון, אמרה היום :

"הייתה לי הזכות הגדולה להיות חלק מקסטרו, בית האופנה המוביל בישראל במשך שלוש שנים. נכנסתי למשפחה יקרה ומיוחדת, שתהיה חלק ממני לתמיד. אני גאה ביותר על עשייתי בקסטרו, והדרך בה קבוצה של אנשים מוכשרים יוצרת, עושה ומקדמת את המותג לעוד עשורים רבים, כפי שקסטרו תמיד הייתה ותהיה נכס צאן ברזל בכל בית בישראל.

אני רוצה להודות לרון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, על הדרך המשותפת שעשינו, ועל הכבוד שהיה לי לקחת חלק בבית קסטרו. עם פנייתי לדרך חדשה, אני רוצה להודות לכל המנהלים ואנשי השיווק, מעצבי האופנה, והצוות המופלא של קסטרו, שכל אחד מהם הוא חלק מההון האנושי שכה חשוב. אני מאחלת להם להמשיך להצליח ולשאוף תמיד להגיע לגבהים חדשים".
x