מדריך מעבר להזדהות חזקה בהר הביטוח למבוטחים

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מגבירה את רמת ההזדהות בכניסה לאתר הר הביטוח והחל מיום 29.8.2021 הכניסה לאתר תתאפשר באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית בלבד. על כן, הרשות בנתה מדריך על מנת שיעזור למבוטחים להתחבר באופן פשוט

 

 
Image by Gerd Altmann from PixabayImage by Gerd Altmann from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2021

1. מסך הכניסה הראשי

מסך הכניסה הראשי כולל שתי אפשרויות לשימוש בהר הביטוח: "כניסה למבוטחים" ו-"כניסה למשווקים". כדי לצפות בפרטיכם יש ללחוץ על  כניסה למבוטחים.

2. מעבר להזהות ממשלתית

לאחר הלחיצה על כפתור "כניסה למבוטחים" המסך יפנה למערכת ההזדהות הממשלתית.

במידה והשתמשתם בעבר בשירות, תוכלו להזדהות באותו אמצעי הזיהוי בו בחרתם בעבר (סיסמה, אפליקציה, תעודת זהות ביומטרית או כרטיס חכם), באמצעות לחיצה על הלשונית הרלוונטית. במידה וטרם נרשמתם לשירותי ההזדהות, תוכלו ליצור חשבון לצורך התחברות לשירות באמצעות סיסמה על ידי לחיצה על כפתור "להרשמה".

3. ההרשמה למערכת ההזדהות הממשלתית

לאחר הלחיצה על כפתור "להרשמה" תועברו לביצוע הרשמה באמצעות יצירת חשבון, במערכת ההזדהות הממשלתית. קיימים מספר אמצעי זיהוי באמצעותם תוכלו להירשם במערכת ההזדהות הממשלתית. ניתן להשתמש בסרטוני ההדרכה המלווים את הליך הרשמה, להרשמה קלה ומהירה.

עם סיום ההרשמה תוחזרו באופן אוטומטי למסך בסעיף 2 לעיל, לצורך ביצוע הזדהות.

4. מעבר לאתר הר הביטוח לאחר הליך ההזדהות

לאחר השלמת ההזדהות במערכת ההזדהות הממשלתית תתקבל הודעה כי התחברתם בהצלחה והינכם מועברים לשירות המבוקש (הר הביטוח).

5. מעבר לתיק הביטוחי שלך בהר הביטוח

לאחר ההזדהות, תועברו חזרה לאתר הר הביטוח ותוכלו לצפות בפרטי התיק הביטוחי שלכם, בדומה לאופן שבו הוצג טרם השינויים באתר. כמו כן, באפשרותכם להיכנס לתיק נוסף, ללא צורך בהתנתקות מהמערכת, בלחיצה על "כניסה לתיק נוסף".

6. שינויים נוספים בהר הביטוח

בנוסף להגברת רמת האבטחה בהר הביטוח למען ציבור המבוטחים, נוספו לאתר הסברים נוספים, מדריכים וקישור לשירותים שונים של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. למידע זה ניתן להגיע בעת גלילת המסך כלפי מטה באתר הר הביטוח.

למעבר להר הביטוח, לחצו כאן

קבצים להורדה:


x