פרופ יוגין קנדל מצטרף כיועץ לחברת גרופ 107

כחבר בוועדה המייעצת של חברת בת

 

 
יוגין קנדל, גרופ 107, צילום: יחציוגין קנדל, גרופ 107, צילום: יחצ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/09/2021

גרופ 107, שנוסדה על ידי היזמים אדי כץ וגיא עמר, העוסקת בפיתוח ושיווק של מוצרים טכנולוגיים בתחום הפינטק ומסחר בשוק ההון ובמתן שירותי השמת עובדים במיקור חוץ, בדגש להייטק בארץ ובחו"ל, מודיעה על הצטרפותו של פרופ' יוג'ין קנדל כחבר בוועדה המייעצת של חברת הבת לבנט. 

פרופ' קנדל כהן כראש המועצה הלאומית לכלכלה וכיועץ הכלכלי לראש הממשלה. עד לאחרונה שימש כמנכ"ל סטארט אפ ניישן וכיום מכהן בארגון כיועץ בכיר. קנדל מחזיק בתואר ראשון ושני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים והינו בעל דוקטורט בכלכלה עסקית וארגון תעשייתי מטעם אוניברסיטת שיקגו. תחום מחקרו האקדמי מתמקד בשווקים פיננסים.

חברת לבנט (LEVENT) שבבעלות גרופ 107 פועלת בתחום הצומח של מסחר בשוק ההון על ידי סוחרים פרטיים בשווקים המובילים בעולם. החברה מציעה טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת לבנקים, חברות השקעות וסוחרים להציע פלטפורמת מסחר נגישה ומותאמת אישית. החברה מנהלת משא ומתן להתקשרות עם שותפים אסטרטגים נוספים להפצת פלטפורמת לבנט בארה"ב וגרמניה. 

פרופ' קנדל מצטרף לאנשי שוק הון וטכנולוגיה ותיקים ומוערכים המנהלים את החברה - דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי ומנכ"ל לאומי קארד לשעבר מכהן כיו"ר הקבוצה. בוועדה המייעצת (Advisory Board) של הקבוצה מכהנת תמר יסעור, יו"ר ישראכרט ומייבר דורסט שמכהנת כדירקטורית ועד לאחרונה כיהנה כמנהלת בכירה בחברת סיסקו העולמית. 

בשבוע שעבר גרופ 107 השלימה הנפקת מניות ראשונה לציבור בבורסה בתל אביב (IPO). החברה גייסה כ-18 מיליון ש"ח בהצעה לא אחידה למשקיעים מוסדיים, לפי שווי חברה של כ-67 מיליון שקל לאחר ההנפקה.

אדי כץ, מנכ"ל גרופ 107, מסר: "אני שמח ומברך על הצטרפותו של יוג'ין לוועדה המייעצת של לבנט. פרופ' קנדל הוא כלכלן מן המעלה הראשונה ועם ניסיון רב שצבר בתחום השווקים הפיננסים. אנו בטוחים כי יכולות אלה יסייעו לפתח ולהצמיח את החברה ולהביאה לגבהים חדשים ולאפשר לה לחדור ללקוחות גלובליים נוספים ".

x