סופווייב מדיקל ממנה את אסף קורנר לסמנכ"ל הכספים

לאחר שכיהן במשך כ-15 שנים בתפקידים בכירים בתחום הפיננסי

 

 
אסף קורנר, קרדיט: באדיבות החברהאסף קורנר, קרדיט: באדיבות החברה
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/09/2021

קורנר בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת חיפה, והוא רואה חשבון מוסמך.

סופווייב מדיקל, המובילה בתחום המכשור הרפואי לטיפולי עור לא פולשניים, דיווחה על מינויו של אסף קורנר לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה, שיחליף את מיכאל עדן (החל מה-12 בספטמבר 2021).

אסף קורנר מצטרף לסופווייב מדיקל לאחר שכיהן במשך כ-4 שנים כסמנכ"ל הכספים של חברת Bellerophon Therapeutics, Inc, חברה הנסחרת בנאסד"ק ומתמקדת בפיתוח טיפולים לטיפול במחלות לב ריאה. לפני כן, קורנר שימש כסמנכ"ל כספים של מפיצי L&R, בין השנים 2016 -2018, וכן כסמנכ"ל הכספים של חברת Iluminage Beauty, שפיתחה מכשיר רפואי (JV בבעלות משותפת של יוניליוור וסינרון מדיקל) בין השנים 2011 – 2016. קודם ל- Iluminage מילא קורנר מספר תפקידים בכירים בתחום הפיננסי בסינרון מדיקל וכמבקר בכיר ב- KPMG. אסף קורנר בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת חיפה, והוא רואה חשבון מוסמך.

לואיס סקאפורי, מנכ"ל סופווייב: "אנו מברכים על הצטרפותו של אסף לחברה. אסף מביא ניסיון של כ-15 שנים כמנהל בתחום הפיננסים, הפיתוח העסקי והתפעול, עם רקע חזק כמנהל פיננסי בחברות ציבוריות הרשומות בנאסד"ק וכן פרטיות. לאסף יש היכרות מעמיקה עם תעשיית המכשור הרפואי ויכולת מבוססת ניסיון, להביא את סופווייב לשלב הבא. אני רוצה להודות למיקי עדן, סמנכ"ל הכספים הנוכחי שלנו על תרומתו הכבירה לצמיחה יוצאת הדופן של סופווייב בהנפקה המוצלחת שלה בבורסה".

ד"ר שמעון אקהויז, מייסד שותף ויו"ר פעיל בסופווייב הוסיף: "בשם הדירקטוריון והחברה כולה, אני רוצה להודות למיקי עדן על מחויבותו ותרומתו לחברה במהלך 6 השנים האחרונות, למיקי הייתה תרומה חשובה ביותר להצלחתה של סופווייב מראשיתה ועד להנפקה לאחרונה בבורסת ת"א. אני מברך את אסף כסמנכ"ל הכספים החדש שלנו. אסף ואני מכירים שנים רבות ואין לי ספק שניסיונו הפיננסי והתפעולי, היכרותו עם השווקים הרפואיים האסתטיים וכן ניסיונו כמנהל כספים בחברה ציבורית הרשומה בנאסד"ק, יאפשרו לסופווייב להמשיך בצמיחה”.

חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE  ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסטטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי . המכשיר שפיתחה החברה מאפשר טיפול ממוקד באמצעות פעולה לא פולשנית, והוא מטפל בהצערת ומיצוק עור המטופלים. החברה פעילה כיום בארה"ב ובישראל, ובשנת 2021 החברה הנפיקה את מניותיה בבורסה בתא. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר החברה הוא מייסדה, ד"ר שמעון אקהויז.

לגרף סופווייב לחצו כאן

57 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 34.48 מיליון בסופווייב מדיקל
קרנות נאמנות שמחזיקות את סופווייב מדיקל. לרשימה המלאה

x