אנרגיקס מגדילה את צבר הפרויקטים

בייזום בתחום ה-PV והאגירה בארה"ב בהספק נוסף של כ-2.6GWp וכ-3,900MWh, בהתאמה

 

 
Image: DreamstimeImage: Dreamstime
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/09/2021

בהמשך לדיווחיה הקודמים של אנרג'יקס אודות רכישת צבר פרויקטים בייזום בתחום ה- PV והאגירה בהספק של כ- GWp1.8 ו- MWh1,680 בארה"ב, החברה מעדכנת כי מאז השלמת העסקה ביום 12.8.2021, המשיכה החברה לפעול באינטנסיביות להגדלת צבר הפרויקטים שלה בייזום בארה"ב, בדגש על אותם משאים ומתנים וזכויות שנרכשו בעסקת NCRE, מעבר לפרויקטים הנרכשים. 

כתוצאה מכך, גדל צבר הפרויקטים בייזום בתחום ה-PV והאגירה שבבעלותה של החברה בארה"ב ב-30 פרוייקטים בהספק נוסף של כ- GWp2.6 וכ- MWh3,900 בהתאמה. 

להערכת החברה, בהתייחס לפרויקטים הנוספים בלבד, לפחות מחצית מצבר פרויקטים זה יגיע לכדי מוכנות להקמה החל משנת 2025, בהיקף השקעה כולל המוערך בכ- 1.5 מיליארד דולר.

אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: אנו שמחים לעדכן על הכפלת צבר הפרויקטים שלנו בייזום בארה"ב. ההערכות שלנו אודות הפוטנציאל הגלום ברכישת הזכויות מ- NCRE התממשו והצלחנו להגיע תוך זמן קצר, באמצעות מערך הפעילות של החברה בארה"ב, להישג חסר תקדים של הגדלת צבר הפרויקטים בייזום בתחום ה-PV והאגירה בארה"ב בהספק נוסף של כ- GWp2.6 וכ- MWh3,900 בהתאמה. הגדלת צבר הפרויקטים בייזום בשילוב הרוח הגבית של ממשל ביידן לחיזוק האנרגיות המתחדשות מאפשרים לנו להאיץ את הפעילות בארה"ב ובכך מבטיחים את הצמיחה המשמעותית שלנו בשנים הקרובות. 

לגרף אנרג׳יקס לחצו כאן

245 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 128.95 מיליון באנרג׳יקס
קרנות נאמנות שמחזיקות את אנרג׳יקס. לרשימה המלאה


x