בהמשך לכניסתה ל-NYSE, ריסקיפייד מציגה צמיחה חזקה של 47% בהכנסות ברבעון השני

החברה נסחרת בבורסת ניו יורק תחת הסימול "RSKD"

 

 
Image by OpenClipart-Vectors from PixabayImage by OpenClipart-Vectors from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/09/2021

חברת (Riskified Ltd. ("NYSE: RSKD, ("החברה"), פלטפורמה לניהול אירועי הונאות המאפשרת מסחר אלקטרוני ללא קושי, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון ולששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021.

"הצמיחה החזקה בסך 47% בהכנסות וצמיחה של 55% בהיקף הסחורות ברוטו, שסיפקנו ברבעון השני של 2021 בהשוואה לרבעון השני של 2020, מעידות כי רבים מאתרי המסחר המקוונים הגדולים בעולם רואים יותר ויותר את פתרון למידת המכונה של ריסקיפייד כפרדיגמה החדשה בניהול הונאות", אמר עידו גל, מייסד שותף ומנכ"ל ריסקיפייד. "אנו גאים מאוד בקבלת הפנים החיובית בשוק להנפקה הטריה שלנו, ונרגשים לקראת המסע הצפוי לנו, בעת שאנו ממשיכים ליהנות מרוח גבית מכיוונם של מספר גורמים שאנו צופים כי ימשיכו להניע את המשך הביקוש לפלטפורמה שלנו".

דגשים עסקיים לרבעון השני של 2021 

לפלטפורמה הצטרפו מספר סוחרים חדשים בולטים במספר קטגוריות מסחר אלקטרוני הצומחות במהירות, בהם כמה שריסקיפייד לא שירתה בעבר (למשל פלטפורמות תשלומים).

המשך התרחבות במספר שווקים בינלאומיים גדולים, בהם אוסטרליה, סין ובריטניה.

המשכנו לייעל ולפתח את הפלטפורמה של ריסקיפייד בתגובה לדרישות הדחופות ביותר של הסוחרים שלנו. אלגוריתמי למידת המכונה של ריסקיפייד נחשפו ליותר מ-150 מיליון עסקאות מסחר אלקטרוני חדשות שעובדו דרך הפלטפורמה במהלך הרבעון. החברה גם התאימה אישית את הפלטפורמה שלה עבור מספר סוחרים ארגוניים באמצעות שילוב בין מספר מוצרים של ריסקיפייד.

חידשנו את השותפות עם Wayfair, אחד מהאתרים הפופולאריים ביותר בעולם למוצרים ביתיים. הרחבת שותפות זו תאפשר לריסקיפייד ו-Wayfair להמשיך ולפתור בעיות מורכבות הקשורות לתהליכי השיטוט באתר, הרכישה והתשלומים.

לאחר תום הרבעון השני, הושלמה ההנפקה הראשונית לציבור (IPO) ב-2 באוגוסט 2021, שבה גויסו נטו כ-386.7 מיליון דולר.

עיקרי התוצאות הפיננסיות ברבעון השני של 2021

הכנסות ונפח סחורה ברוטו (״GMV״) בסך 55.7 מיליון דולר ו-21.5 מיליארד דולר, בהתאמה, המייצגים צמיחה משנה לשנה של 47% ו-55%, בהתאמה.

צמיחה ברווח הגולמי מ-20.1 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2020 ל-33.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021, המייצגים צמיחה שנתית של 65%.

ההפסד הנקי גדל ב-13.2 מיליון דולר, מהפסד של 7.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2020 להפסד של 20.5 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021.

EBITDA מתואם הציג צמיחה של 2.7 מיליון דולר מ-1.1 מיליון דולר שלילי בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2020 ל-1.6 מיליון דולר חיובי בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021.

מזומנים ושווי מזומנים, מזומנים מוגבלים ופיקדונות לטווח קצר בסך 149.7 מיליון דולר נכון ל-30 ביוני 2021, גידול של 29.0 מיליון דולר מ-120.7 מיליון דולר נכון ל-31 בדצמבר 2020, שאינו כולל הכנסות נטו בסך 386.7 מיליון דולר מההנפקה שהושלמה לאחר ה-30 ביוני 2021.

הטבלה הבאה מסכמת את התוצאות הכספיות המאוחדות שלנו לשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021 ו-2020:


"אנו מרוצים מתנופת הצמיחה הכוללת שלנו משנה לשנה, ואנו מצפים להמשיך ליהנות מצמיחה חזקה בבסיס המסחר האלקטרוני העולמי, המונעת על ידי הרחבת אפשרויות רכישה רב-ערוצית ושיעורי חדירה גבוהים יותר למסחר אלקטרוני", אמרה אגליקה דוצ'בה, סמנכ"לית הכספים של Riskified. "בכוונתנו למנף את הטכנולוגיה הקניינית שלנו, את רשת הסוחרים המורחבת שלנו ואת הנתונים העוצמתיים שאנו ניגשים אליהם כדי להמשיך להניע את ההשקעה עבור הסוחרים שלנו וליצור חוויות קנייה ללא חיכוך עבור הצרכנים. בפרט, אנו נרגשים להמשיך את תוכניות ההתרחבות הגלובליות הממוקדות שלנו".
 
תחזית פיננסית
 
בשלושת החודשים שיסתיימו ב-30 בספטמבר 2021, אנו צופים כי נציג:

הכנסות שינועו בין 50.7 מיליון דולר ל-51.2 מיליון דולר בשנה שתסתיים ב-31 בדצמבר 2021, אנו צופים כי נציג:

הכנסות בין 224.4 מיליון דולר ל-225.4 מיליון דולר.

הפסד EBITDA מתואם שינוע בין 26.3 מיליון דולר ל-25.3 מיליון דולר.

x