סין - הביטקוין "פעילות פיננסית בלתי חוקית ואסורה בהחלט" בכמה יורד הביטקויין ?

בייג`ין אומרת שהפעילויות הקשורות במטבעות קריפטוגרפיים בשנים האחרונות הן "הלבנת הון, גיוס כספים בלתי חוקי, הונאות, תוכניות פירמידה. ופעילויות בלתי חוקיות ופליליות אחרות".

 

 
אימיג` dreamstimeאימיג` dreamstime
 

שנהב גולדברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/09/2021

הבנק המרכזי הסיני מודיע היום כי למטבעות וירטואליים "אין את אותו מעמד משפטי חוקי ואינם ניתנים לחלוקה בשוק ככסף". בנוסף, הבורסות והעסקאות במטבע וירטואלי מוגדרות כ"פעילות פיננסית בלתי חוקית ואסורות בהחלט ". 

בייג'ין אומרת שהפעילויות הקשורות במטבעות קריפטוגרפיים בשנים האחרונות הן "הלבנת הון, גיוס כספים בלתי חוקי, הונאות, תוכניות פירמידה. ופעילויות בלתי חוקיות ופליליות אחרות".

עשרה מחלקות ממשלתיות בסין משתפות פעולה נגד הסיכונים הכרוכים במטבעות קריפטוגרפיים, ביניהם, בנוסף ל- PBOC עצמו, מציינים גם מינהל הסייברספייס - הגוף המפקח על האינטרנט - והמשרד לביטחון פנים, בשיתוף עם הרשויות המקומיות.

המטרה, מפרט הבנק המרכזי הסיני, היא " לבנות מערכת למניעה וסילוק הסיכונים של ספקולציות בעסקאות מטבעות וירטואליים" ול"הדחקה חמורה של פעילויות פיננסיות ופעולות פליליות הקשורות למטבעות וירטואליים, להגן על אבטחת רכושם של אנשים. בהתאם לחוק ועושים כל מאמץ לשמור על הסדר הכלכלי והפיננסי והיציבות החברתית ". 

התוצאה הראשונה של ההודעה היא שמחיר הביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים יורדים. הביטקוין יורד ב -5.3% ל -41,456 דולר. גם Ethereum בלחץ, ויורד 7.44% ל -2,880 דולר. 



x