עסקה משמעותית לאורביט - המניה טסה מעל 7%

מדווחת על קבלת הזמנה למערכות תקשורת לוויינית עבור פלטפורמות ימיות ממפעיל מערכות לוויין גלובלי מוביל בסך כולל של כ-10.6 מיליון דולר

 

 
Image by TheoLeo from Pixabay Image by TheoLeo from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/10/2021

מערכות ה-OceanTRx™ של אורביט, הפועלות בתדרי Ka/C/Ku-band, תספקנה קישוריות לוויינית רציפה על גבי פס רחב למגוון לקוחות לפלטפורמות הכוללות אניות קרוז, אסדות קידוח וכלים אחרים.

מתחילת השנה החברה דיווחה על קבלת הזמנות למערכות תקשורת לוויינית מסוג OceanTRx בסך של כ- 27.5 מיליון דולר.

אורביט טכנולוג'יס (ת"א: ארביט) מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום כי מפעיל מערכות לוויין גלובלי מסוגGSO  ו-NGSO ביצע הזמנה עבור קונסטלציית לוויינים חדשה שלו, בסך של כ-10.6 מיליון דולר למערכות תקשורת לוויינית על גבי פס רחב למגוון סוגי אניות. אספקת המערכות צפויה במהלך 2022 ו 2023. 

OceanTRx 7 ומערכות OceanTRx4 הינן מערכות תקשורת לווייניות, מהמתקדמות בעולם, המיועדות לפלטפורמות ימיות ותומכות במגוון תצורות של מערכות אנטנה בקוטר 2.2 מטר ו-1.2- מטר בהתאמה, הפועלות בתדרים C, Ku, X, ותמיכה דואלית לכיסוי גלובלי Ka ו-C/Ka ו-Ka/Ku. המערכות תוכננו להתקנה, תחזוקה ושדרוג מהירים ונוחים, והן משלבות ביצועים, חדשנות וזמינות מערכות יוצאי דופן.  

דניאל אשחר, מנכ״ל אורביט מסר: "אנו גאים מאוד בעובדה שלקוח מרכזי שהינו ספק שירותי לוויין גלובלי ומוביל בתחומו, אשר משתמש שנים רבות במערכות ימיות של אורביט החליט לפתח את מערכות התקשורת הלוויינית החדשות שלו עבור קונסטלציית לווייני MEO ולהצטייד בהן עבור פלטפורמות ימיות קיימות וחדשות. ההזמנה  הזו מעידה על האמון הרב אותו לקוח זה רוכש לאורביט יחד עם הערכה רבה למובילות הטכנולוגית של אורביט."

לגרף אורביט לחצו כאן

51 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 31.76 מיליון באורביט
קרנות נאמנות שמחזיקות את אורביט. לרשימה המלאה

x