הבעת אמון של שוק ההון בקבוצת הילה מגדלי משרדים

ביקושי יתר של כ-44.5 מיליון שקל במכרז המוסדי להרחבת סדרת אג"ח א' של הקבוצה

 

 
Hilla Group TLV Hotel, קרדיט: Hilla GroupHilla Group TLV Hotel, קרדיט: Hilla Group
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/10/2021

במסגרת המכרז בחרה החברה לקבל התחייבויות לאג"ח בהיקף של כ-26 מיליון שקל # מח"מ האג"ח הינו 3.08 שנים # את ההנפקה הובילו אוריון חיתום # הגיוס מיועד להקמת שלב א' של מלון העסקים של החברה ברחוב התעשייה בלב תל אביב.

חברת הילה מגדלי משרדים, חברת נדל"ן העוסקת ברכישה, ייזום ובנייה להשכרה של נכסים מניבים, השלימה מכרז מוסדי להרחבת  סדרת אג"ח א' של החברה בכ- 26 מיליון שקל. הגיוס מיועד להקמת שלב א' של מלון העסקים של החברה הממוקם ברחוב התעשייה (בסמוך למיקום בו עמד גשר מעריב ההיסטורי) בתל אביב. 

Hilla Group TLV Hotel, קרדיט: Hilla Group 

במסגרת המכרז המוסדי שהתקיים ביום חמישי בשבוע שעבר, החברה דיווחה על ביקושים של כ- 44.5 מיליון שקל, ועל רקע זה, בחרה החברה להנפיק אג"ח בהיקף של כ- 26 מיליון שקל במח"מ של 3.08 שנים. אגרות החוב מסדרה א' נושאות ריבית שנתית של 3.5%. האג"ח שהונפק מגובה בשיעבוד ראשון של המלון בתל אביב ושעבוד שני לקרקע החברה ברעננה. שיעור הריבית הסופי שתישאנה אגרות החוב יקבע במסגרת הצעה לציבור. את הנפקה הובילו אוריון חיתום.

לאחרונה דיווחה החברה כי חתמה על הסכם שכירות עם חברת הילה מנג'מנט אשר לה הסכם שיווק ומכירה עם Preferred Hotels & Resorts, רשת בינלאומית של בתי המלון העצמאים הכוללת למעלה מ-650 מלונות ב-85 מדינות ברחבי העולם וכן בישראל שני בתי מלון לפנאי - קרלטון ו- BY14 TLV. במסגרת ההסכם, Preferred Hotels & Resorts תהיה אחראית על השיווק העולמי של המלון שיפעל  אותו תחת מותג ה-Life Style של הרשת. ההסכם הגיע בעקבות יישור קו של יזמי הנדל"ן בתחום המלונאות בישראל עם העולם, אשר בעקבות הקורונה, ישנם יותר הסכמים מבוססי ביצועים ופחות הסכמי שכירות. שינוי המגמה הזו מאפשר כניסה של רשתות בינלאומיות לישראל גם למלונות עסקים במתכונת שונה ממה שהיה מקובל עד היום וכן הוזלה משמעותית של העלויות ללילה עבור הצרכן, כאשר מחיר ללילה במלון צפוי להתחיל בין כ- 150-170 דולר ללילה למלון בלב תל אביב. במקביל חתמה הילה מנג'מנט על הסכם ניהול עם א.א. הוטלס בע"מ, חברה מקומית מנוסה, המנהלת היום מספר מלונות בישראל, אשר תנהל את המלון עבור החברה.

x