דוראל מרחיבה פעילות בארה"ב

עם תוספת של כ-2,900 מגה-וואט לצבר הפרויקטים שלה

 

 
יקי נוימן, קרדיט: טל שחריקי נוימן, קרדיט: טל שחר
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/10/2021

דוראל אנרגיה מודיעה היום על הרחבת פעילות חברת הבת האמריקנית Doral LLC בארה"ב וכניסתה לשווקים חדשים, בהם ויסקונסין ומיזורי. מדובר בצבר פרויקטים ראשון שדוראל מקדמת ברשת MISO המצטרף לפרויקטים שדוראל מקדמת ברשת PJM. סך צבר הפרויקטים של Doral LLC עומד כעת על כ- 6,000 מגה-וואט.  

MISO היא מפעילת חשמל סיטונאית עצמאית, ללא מטרות רווח, האחראית על הפעלת רשת החשמל ב-15 מדינות בארה"ב ובמחוז מניטובה הקנדי ומשרתת כ-42 מיליון צרכני חשמל.

במסגרת הליך בחינת תיקי החיבור שפתחה Doral LLC עבור הפרויקטים החדשים, התקבלו סקרי ההיתכנות וזאת לאחר שדוראל חתמה על הסכמים ישירים עם בעלי קרקעות בשטח מצטבר של כ-45,000 דונם במדינות מיזורי, וויסקונסין ואילינוי.

יקי נוימן, מנכ"ל דוראל: "מהלך זה מהווה שלב נוסף בתוכנית האסטרטגית של Doral LLC להתרחב לשווקים נוספים בארה"ב, בנוסף ל-PJM, המתאפיינים במנגנון מפותח של סחר בחשמל, היקפי צריכה גבוהים ומגוון אפשרויות התקשרות בהסכמים ישירים למכירת חשמל. יש לציין כי פיתוח היקף הפרויקטים על כל שלביו, בוצע על ידי צוותי הפיתוח העסקי של החברה, בדומה לשאר הפרויקטים אותם מפתחת החברה. שליטת החברה בכל שלבי הפרויקט מגדילה את פוטנציאל הרווחיות ויוצרת ערך רב למיזמי החברה. בתחילת השנה הצבנו לעצמנו יעד שאפתני של 10,500 מגה וואט בשלבי פיתוח שונים, ואנו מעריכים כי נגיע אליו מהר מכפי שצפינו." 

צבר פרויקטים זה מצטרף לפרויקטים הקיימים של דוראל בארה"ב. ההספק המצרפי המוערך של הפרויקטים של Doral LLC בארה"ב הינו כ- 6000 מגה-וואט, מתוכם כ- 480 בהקמה, כ- 720 בפיתוח מתקדם והשאר בייזום.

בחודשים הקרובים תחל הקמת פרויקט אינדיאנה של Doral LLC, אחד מהפרויקטים הפוטו-וולטאיים הגדולים בארה"ב ובעולם, והגדול ביותר שיזמה חברה בשליטה ישראלית בארצות הברית. שני השלבים הראשונים של הפרויקט זכו למרבית האישורים הנדרשים, ונחתמו עבורם הסכמים למכירת חשמל ותעודות ירוקות מול AEP, אחת מחברות החשמל המובילות בארה"ב.


לגרף דוראל אנרגיה לחצו כאן

143 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 83.76 מיליון בדוראל אנרגיה
קרנות נאמנות שמחזיקות את דוראל אנרגיה. לרשימה המלאה
x