פלסאנמור מעדכנת על מו"מ מתקדם עם קופת חולים כללית

לקראת מכירות ראשונות של מכשיר אולטרסאונד חדשני המאפשר מעקב זקיקים ביתי עבור נשים העוברות תהליך הפריה חוץ גופית

 

 
אלעזר זוננשיין, מנכ״ל פלסאנמור, צילום: אביב חופיאלעזר זוננשיין, מנכ״ל פלסאנמור, צילום: אביב חופי
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/10/2021

לפי ההסכם המתגבש, כללית תרכוש אלפי יחידות של המכשיר החדש בהיקף של מיליוני דולרים, כהזמנה שנתית מינימלית.

נזכיר כי לחברה הסכם קיים עם כללית לאספקת עשרות אלפי יחידות ממכשיר אולטרסאונד ביתי המיועד לנשים בהריון שפותח על ידה ולאחרונה אף עדכנה החברה על מו"מ מתקדם מול קופת חולים מכבי בנוגע למכירת מכשיר זה.

ד"ר אלעזר זוננשיין, מנכ"ל פלסאנמור: "אנו שמחים לעדכן על הגשת הבקשה לרישום במשרד הבריאות של המכשיר החדשני שפיתחה החברה למעקב זקיקים וכן על מו"מ מתקדם עם קופת חולים כללית למכירת אלפי יחידות של המכשיר. מדובר במכשיר שהוא בשורה מהפכנית נוספת של פלסאנמור, ואנו מאמינים שהוא יסייע ויקל על חייהן של מאות אלפי נשים מידי שנה ברחבי העולם שעוברות תהליך של הפריה חוץ-גופית. לאחרונה דיווחנו על מו"מ מתקדם עם קופת חולים מכבי למכירה של מכשיר האולטרסאונד הביתי שפיתחה החברה שלגביו כבר חתמנו על הסכם משמעותי עם כללית. אנו ממשיכים  לפעול לצמיחה מואצת במכירות כאשר ההתפתחויות עליהן אנו מעדכנים בחודשים האחרונים תומכות ביכולתנו לעמוד בתחזיות שהצגנו בעת ההנפקה." 

חברת פלסאנמור עדכנה כי הגישה למשרד הבריאות בקשה לרישום אביזרים ומוצרים רפואיים עבור מכשיר החברה מסוג Pulsenmore FC המשמש למעקב זקיקים ביתי במטופלות הפריה חוץ גופית (IVF). במקביל, בהמשך לאמור בתשקיף החברה, מעדכנת פלסאנמור על מו"מ מתקדם עם קופת חולים כללית למכירות ראשונות של המוצר אשר מיועד לבדיקה עצמית של גודל הזקיקים אצל נשים הנמצאות בתהליך הפריה חוץ-גופית. כיוון שתהליך זה  דורש מספר לא מבוטל של סריקות אולטראסאונד, המעבר לסריקה ביתית באמצעות מכשיר הזקיקים של החברה צפוי לחסוך למטופלות את הצורך בהגעה פיזית למרכזי בריאות האישה בבתי החולים לצורך ביצוע הסריקה.

על פי ההסכם המתגבש, כללית תרכוש מהחברה אלפי יחידות של המכשיר כהזמנה שנתית מינימלית, בתמורה למחיר של מאות דולרים למכשיר ובהיקף כולל של מיליוני דולרים. תנאי ההסכם, כמות הזמנה שנתית מינימלית ומחיר למכשיר ייקבעו בהסכם הסופי. 

למיטב ידיעת החברה, מבוצעים כיום בעולם כ- 2.5 מיליון מחזורי IVF בשנה, מתוכם כ-50 אלף מחזורי IVF בישראל. החברה צופה כי מכיוון שמדובר בנשים (וזוגות) הכמהים לילד ולנוכח הזמינות הגבוהה של הבדיקה הביתית עבור המטופלת בשעות שנוחות לה והחסכון הניכר בזמן הכרוך בנסיעות לבית החולים שמבוצעות, בדרך כלל מוקדם למדי בבוקר, פוטנציאל השוק הוא של כ-60% מכלל הנשים שעוברות טיפולי IVF. פוטנציאל זה עשוי אף לגדול בשל השפעות משבר הקורונה בכך שהמכשיר מאפשר ביצוע מעקב זקיקים תוך שמירה על ריחוק חברתי. נציין כי מטופלות כללית מהוות את מירב הלקוחות המבצעות הליכי הפריה חוץ גופית בישראל, אשר עשויות להשתמש במכשיר.

בנוגע למכשיר הזקיקים החדש, יצוין כי בחודש יולי 2021 עדכנה החברה כי חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע, בנוגע לביצוע ניסוי היתכנות ושימושיות במכשיר הזקיקים. 

נזכיר כי לפלסאנמור הסכם קיים עם קופת חולים כללית לאספקת עשרות אלפי יחידות ממכשיר האולטרסאונד הביתי (Pulsenmore ES) שפיתחה בהיקף כספי של 6 מיליון דולר, אשר הושק בקמפיין פרסומי נרחב. 

בתוך כך, לאחרונה עדכנה החברה על מו"מ מתקדם עם קופת חולים מכבי להתקשרות בהסכם מכוחו תרכוש מכבי מהחברה מכשירי אולטרסאונד ביתי מסוג Pulsenmore ES על מנת לספקם ללקוחותיה ההריוניות. על פי ההסכם המתגבש, בשלב הראשון תרכוש מכבי מאות יחידות של המכשיר, בתוספת שירותי יישום ואינטגרציה, בהיקף כספי של מאות אלפי דולרים במסגרת פיילוט שתבצע ואורך מספר שבועות. בשלב השני, לאחר תום תקופת הפיילוט, מכבי צפויה לרכוש מהחברה אלפי יחידות של המכשיר כהזמנה שנתית מינימלית, בתמורה למחיר שייקבע בהתאם לכמות המכשירים שיירכשו, וכן שירותי יישום, אינטגרציה ותמיכה בעלות נוספת. בכך, עשויה החברה להגדיל את נתח השוק הפוטנציאלי של המכשיר בישראל, אשר יכלול את מרבית ההריוניות המטופלות על ידי אחת משתי קופות החולים הגדולות במדינה.

פלסאנמור הוקמה בשנת 2014 על ידי ד"ר אלעזר זוננשיין, המכהן כמנכ"ל החברה, וברשותה כיום אישורים לשיווק מוצר האולטרסאונד הביתי לנשים בהריון בשוק בישראל וכן אישור CE לשיווק באירופה ומנהלת מגעים לאישור המוצר במנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA). בתפקיד יו"ר החברה מכהן מר יונתן אדרת, שכיהן בעבר כיו"ר חברת מזור רובוטיקה, שנמכרה לחברת מדטרוניק הבינלאומית. כמו כן, עם בעלי המניות בחברה ניתן למנות גם מספר רופאים גניקולוגים מובילים, ביניהם: הפרופסורים שלמה משיח, ישראל מייזנר, יעקב אשכנזי, וולף יוטיאן ואלפרד אבוחאמד.

פלסאנמור פיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום האולטרסאונד, הנחשבת לפורצת דרך. החברה מייצרת ומשווקת כיום מכשיר אולטרסאונד ביתי, המאפשר לנשים הרות לבצע סריקת אולטרסאונד ביתית שנשלחת לבדיקה על ידי רופא. 

לגרף פלסאנמור לחצו כאן

15 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 15.58 מיליון בפלסאנמור
קרנות נאמנות שמחזיקות את פלסאנמור. לרשימה המלאה
x