איילון באו לעשות שמח

 

 
קרדיט צילום: ETGקרדיט צילום: ETG
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/10/2021

איילון חברה לביטוח, קיימה אמש אירוע הוקרה חגיגי לעובדות ועובדי. באירוע, שהתקיים במתחם זאפה בגני יהושוע, נהנו העובדים מהופעה מחשמלת של הזמר חנן בן ארי  וממסיבה עם סקאזי, הדיג'י הבינלאומי המוביל.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב נשא דברים באירוע והודה לעובדי החברה באופן אישי על המחויבות האדירה, ההשקעה הגדולה וההירתמות שלהם להצלחת החברה . יוגב הדגיש כי ההישגים המרשימים של החברה בפיתוח עסקי, בחדשנות טכנולוגית ודיגיטציה במוצרים, בשווק ומכירות, בתפעול ושירות מהווים נקודת זינוק נהדרת להמשך הפעילות העסקית של איילון, והמשך הרווחה והביטחון התעסוקתי של עובדי החברה - בכל מתכונת ותחת כל בעלות עתידית. 

בהמשך הערב, נחשף כי גם השנה איילון קיבלה הוקרה כמותג-על מטעם ארגון Superbrands העולמי, המהווה קבוצה אקסקלוסיבית של חברות ברחבי העולם שהפגינו הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשנה החולפת. את האות קיבלה סמנכל"ית אגף השיווק והתקשורת של איילון, יעל פאר סגל מידי מנכ"ל סופרברנדס ישראל, ערן יסעור.

מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש- רוני ליכטנשטיין-שני, שהובילה והנחתה את האירוע, ציינה שה-DNA המיוחד של עובדי איילון, הוא שאפשר לסיים שנה מאתגרת בהישגים מצוינים, ואת חשיבות קיום אירוע חגיגי ומשותף זה, במיוחד בתקופה זו."

בתמונה מימין: מנכ"ל איילון אריק יוגב, הזמר חנן בן ארי ומנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש - רוני ליכטנשטיין-שני.

x