ICL מודיעה על חילופי סמנכ"ל כספים בחברה

החברה מודה בחום לקובי אלטמן על תרומתו ומברכת את אבירם להב

 

 
Image by Gerd Altmann from PixabayImage by Gerd Altmann from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/10/2021

(ICL (NYSE: ICL) (TASE: ICL, חברת מינרלים מיוחדים גלובלית מובילה, הודיעה היום כי סמנכ"ל הכספים, קובי אלטמן, יפרוש מתפקידו החל מ-1 בינואר, 2022, על מנת להקדיש את זמנו לעניינים משפחתיים ופרטיים. במקביל, יצטרף אבירם להב ל-ICL כסמנכ"ל הכספים וחבר בהנהלה הבכירה.

רביב צולר, נשיא ומנכ"ל ICL: "ברצוני להודות לקובי אלטמן על מנהיגותו ומסירותו לאורך שש השנים האחרונות והובלתו של אגף הכספים של ICL באחריות ומקצועיות. היתה לו תרומה גדולה לחברה והוא משאיר אחריו מורשת של מצוינות. קובי מותיר אחריו אגף כספים חזק אשר ימשיך לתמוך בצמיחה עסקית וביצירת ערך לחברה."

את אלטמן יחליף בתפקידו אבירם להב, אשר בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הכספים של אדמה, חברה גלובלית בתחום האגרו-כימיה וחלק מקבוצת Syngenta, וכן כמנכ"ל אדמה פתרונות חקלאות. קודם לכן, מילא אבירם שורה של תפקידי מפתח לרבות בדלתא גליל תעשיות, שם כיהן כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה ומנכ"ל הפעילות בארה"ב, ובהמשך מונה למנכ"ל ולסמנכ"ל התפעול הגלובלי.

צולר המשיך: "בשם החברה, ברצוני לברך את אבירם להב, אשר מביא עמו ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים במגוון תפקידים, הן כמנכ"ל והן כסמנכ"ל כספים במספר חברות גלובליות. אני מאחל לו בהצלחה ובטוח כי יביא במהרה לידי ביטוי את יכולותיו המקצועיות ואת ניסיונו העסקי הרב, בין היתר, בשווקי ברזיל וסין, הרלוונטיים לפעילות החברה."   

x