גלילאו טק הציבורית תמזג לתוכה את חברות דור טכנולוגיות ו-CyberIL

תמורת הקצאה של כ-20% מגלילאו טק ותשלום של 5.5 מיליון ₪

 

 
שלומי טופז, קרדיט צילום: ניר קידרשלומי טופז, קרדיט צילום: ניר קידר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/10/2021

האסטרטגיה המשותפת של החברות תהווה שילוב ייחודי של חברת אינטגרציה הפועלת ברמות מורכבות גבוהות, עם בית תוכנה עם מוצרים ויכולות פיתוח מהירות וכן חברת סייבר.

לדור ול-CyberIL היו בשנת 2020 מכירות מצרפיות של 41 מיליון ₪ ורווח תפעולי בשיעור של למעלה מ-10% ובין לקוחותיהן נמנים צה"ל, משרד הביטחון, המשרד לביטחון פנים, משטרת ישראל, משרד הבריאות, משרד הפנים, משרד התקשורת, רשות שדות התעופה, רכבת ישראל, נתיבי איילון, רפא"ל, מכבי שירותי בריאות, חברת החשמל, עיריית ירושלים ועוד.

שלומי טופז, מנכ"ל גלילאו טק: "הסכם המיזוג עם דור ו-CyberIL מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית שלנו להרחיב את הפורטפוליו הטכנולוגי לתחומי האינטגרציה המורכבת והסייבר."

אורן בחרי, בעל השליטה בדור ו-CyberIL: "המיזוג יאפשר לנו לבנות יחד חברה חזקה ומובילה, אשר צפויה לצמוח במהירות ומכוונת ליעד מכירות גדול מהותית, בשווקים מקומיים וגלובליים."

חברת גלילאו טק, המפתחת וממסחרת פתרונות לניהול ערים חכמות ופתרונות בתחום הפינטק, מודיעה היום כי חתמה על הסכם מיזוג עם החברות דור טכנולוגיות, המתמחה בתכנון, ניהול ואינטגרציה של פרויקטים טכנולוגיים מורכבים רב תחומיים, מרובי משתמשים ומערכות וכן עם חברת CyberIL, המספקת פתרונות טכנולוגיים מובילים ומקיפים לצרכים המתגברים של חברות וארגונים השואפים לשפר את רמת אבטחת המידע. 

במסגרת המיזוג, תקצה גלילאו טק 20% מהחברה לאורן בחרי, בעל השליטה בחברות ותשלם סך של כ-5.5 מיליון שקל, ע"פ שלבים. העסקה, הכוללת הקצאה נוספת, בכפוף לשווי עתידי, מגלמת שווי של למעלה מ-40 מיליון ₪. עוד במסגרת המיזוג ימונה אורן בחרי, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה ויוביל את פיתוח האסטרטגיה העסקית וקידום מיזמים ושותפויות בחברה לצד המנכ"ל שלומי טופז המחזיק ערב העסקה בכ-30% בגלילאוטק. לבחרי תהיה הזכות למנות דירקטור נוסף בדירקטוריון גלילאו, וזאת כל עוד יחזיק לפחות 10% מהון המניות של החברה. לטופז, שהוביל את עסקת המיזוג, ישולמו עד 2 מיליון שקל ו-800 אלף אופציות לא סחירות למימוש למניות גלילאוטק.   

חברות דור טכנולוגיות ו-CybeIL, בבעלות אורן בחרי, מתמחות בניתוח מערכות, ניהול ותכנון פרויקטים, אינטגרציה ופריסה של מערכות טכנולוגיות רב תחומיות, ומובילות כיום כמה מהפרויקטים המשמעותיים והמורכבים ביותר בתחום הביטחוני, הצבאי, הממשלתי והעסקי בישראל וכן מספקות פתרונות טכנולוגיים מובילים ומקיפים בתחומי הסייבר ואבטחת המידע במטרה לשפר את רמת אבטחת המידע בארגונים. החברות משמשות כאינטגרטור המוביל בישראל של חברת פורסקאוט העולמית לפתרונות הגנה למערכות  IOT/OT/IT. נכון לשנת 2020 לחברות הכנסות מצרפיות בהיקף של כ-41 מיליון ₪ ורווח תפעולי של למעלה מ-10%. בנוסף, החברות מעסיקות כ-120 עובדים, לרבות מהנדסים, מנתחי מערכות, מומחי סייבר, מומחים טכנולוגיים ואנשי מקצוע בכירים מאוד, חלקם בעלי סיווג בטחוני מיוחד.

שלומי טופז, מנכ"ל גלילאו טק מס "הסכם המיזוג עם דור ו-CyberIL מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית שלנו להרחיב את הפורטפוליו הטכנולוגי לתחומי האינטגרציה המורכבת והסייבר. חברות אלו הן המובילות בתחומן עם ניסיון נרחב במימוש פרויקטים טכנולוגיים יוקרתיים בשוק הביטחוני, הממשלתי והמוניציפלי כמו גם מול חברות ענק במשק הישראלי. בכווונתנו לממש סינרגיה ומכירות צולבות בין הטכנולוגיות והמוצרים של גלילאוטק ושל החברות המתמזגות. עבור כלל החברות מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בפעילות העסקית ואנו נבחן המשך צמיחה באמצעות רכישות."


אורן בחרי, בעל השליטה בדור טכנולוגיות ו- CyberIL, קרדיט צילום: יח״צ

אורן בחרי, בעל השליטה בדור ו-CyberIL: "המיזוג יאפשר לנו לבנות יחד חברה ישראלית חזקה ומובילה בתחום האינטגרציה המורכבת והסייבר, אשר צפויה לצמוח במהירות ומכוונת ליעד מכירות גדול מהותית, בשווקים מקומיים וגלובליים. אנחנו נמקד את הפעילות בלקוחות קיימים וחדשים, לרבות יציאה לחו"ל עם הטכנולוגיות המשותפות."

האסטרטגיה המשותפת של החברות תהווה שילוב ייחודי של חברת אינטגרציה הפועלת ברמות מורכבות גבוהות, עם בית תוכנה עם מוצרים ויכולות פיתוח מהירות וכן חברת סייבר. בכוונת החברות למסחר את כלל המוצרים בקרב כלל הלקוחות המשותפים - חברות מובילות במשק הישראלי (A-List) ויצירת סינרגיה, מכירות צולבות ותשתית ליצירת תזרים מזומנים גם מחו"ל.

בין לקוחות התאגידים המתמזגים ניתן למצוא ארגונים ביטחוניים, ממשלתיים, חברות הייטק וארגונים גדולים ומובילים במשק. כגון: צה"ל, משרד הביטחון, המשרד לביטחון פנים, משטרת ישראל, משרד הבריאות, משרד הפנים, משרד התקשורת, רשות שדות התעופה, רכבת ישראל, נתיבי איילון, חברת החשמל, עיריית ירושלים, חריש, מכבי שירותי בריאות, בי"ח איכילוב, מכבידנט, שטראוס, נטלי, אוניברסיטת ת"א, מגדל חברה לביטוח, אלתא, אלביט, רפא"ל, המכון הביולוגי, בתי הדין הרבניים, מארוול, אשרא, כנסת ישראל, רשות הנמלים ועוד.
x