איזו הודעה הקפיצה את המניה הזו במעל 13%?

אין קרנות שמחזיקות במניה

 

 
יוסי ברנע, מנכ״ל טקטונה, קרדיט: יח״ציוסי ברנע, מנכ״ל טקטונה, קרדיט: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/10/2021

חברת הנכסים הדיגיטליים מדווחת כי היא מתחילה בפעילות חדשה של שיתופי פעולה מסחריים בינ"ל בתחום ה-NFT.

טקטונה תפתח ותיצור פריטי NFT ייחודיים ובלעדיים, ותיזום שיתופי פעולה מסחריים בינ"ל מבוססי NFT.

בחודש אוגוסט 2021 תחום ה-NFT גלגל מחזור מכירות של 3.5 מיליארד דולר.

מנכ"ל טקטונה, יוסי ברנע: "לטקטונה יש פוטנציאל והיכולות הטכנולוגיות להפוך לשחקן בינ"ל בתחום ה-NFT".

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה, בניהולם של היו"ר יריב גילת והמנכ"ל יוסי ברנע, מדווחת על כניסה לתחום פעילות חדש וצומח- NFT, במטרה לפתח וליצור פריטי NFT ייחודיים ובלעדיים, וליזום שיתופי פעולה מסחריים בינ"ל מבוססי NFT. 

במקביל, טקטונה ממשיכה בניהול אפיקי הפעילות הנוספים של החברה, לקבלת רישיונות לצורך הצעת שירותים פיננסיים לביצוע עסקאות בנכסים דיגיטליים ללקוחות מוסדיים ופרטיים. טקטונה ממשיכה בפעילות מסחר מתקדם, אלגו-טריידניג ומכשירים נגזרים בנכסים דיגיטליים, בהיקף השקעה מצטבר של כ-7.3 מיליון דולר.  

בנוסף, זרוע טקטונה ונצ'רס מבצעת השקעות, בעיקר ריאליות, במיזמים שונים בתחום הנכסים הדיגיטליים. במסגרת זו ביצעה טקטונה השקעה של כמיליון דולר ברכישת יחידות השתתפות ב-The LAO, שהינו אחד מארגוני ההשקעות המבוזרים האוטונומיים הראשונים מסוגו בעולם, אשר מבצע השקעות בתאגידים הפועלים בתחום הנכסים הדיגיטליים וטכנולוגיות הבלוקצ'יין. במקביל, טקטונה בוחנת הקמת קרן הון סיכון בתחום. 

תפתח NFT חדשים: 

במסגרת הכניסה לתחום הפעילות החדש של ה-NFT, בכוונת טקטונה לפתח, ליצור וליזום שיתופי פעולה מסחריים מבוססי  NFT מסוגים שונים.NFT  הוא אסימון (Token) קריפטוגרפי המייצג באופן ייחודי ושאינו ניתן להחלפה, פריטים דיגיטליים על גבי הבלוקצ'יין (בעיקר רשת האת'ריום), כגון שירים, תמונות, סרטונים, אומנות, פריטי אספנות, מפתחות גישה דיגיטליים ועוד. פריטים אלה מוצעים למכירה בזירות מסחר, באמצעות פלטפורמות NFT ייעודיות, בדרך של מכירה ראשונית ומכירה בשוק משני.

מנכ"ל טקטונה, יוסי ברנע: "טקטונה נכנסת לתחום פעילות חדש ומבטיח. התשתיות הניהוליות והטכנולוגיות של החברה מאפשרות למצב את טקטונה בחזית הבינ"ל של תחום ה-NFT". 

שוק ה-NFT בנסיקה: 

(NFT (Non Fungible Tokens הם פריטים דיגיטליים ייחודים אשר מיוצרים על הבלוקצ'יין (בעיקר אית'ריום), על מנת לייצג פריטים עם מאפיינים אקסקלוסיביים כגון שירים, תמונות, סרטונים, אומנות מיוצרת-מחשב, פריטי אספנות, מפתחות גישה דיגיטליים ועוד. בין מותגי העל אשר כבר השיקו NFT ניתן למצוא את קוקה קולה, ליגת ה-NBA, הכדורגלן ליאו מסי, דולצ'ה וגבאנה, מארוול ועוד. פריטים אלו נמכרים  בפלטפורמות שונות, במחירים שיכולים להגיע לסכום של כמיליון דולר לפריט (דוגמת פריט ה-NFT הבלעדי של ליאו מסי). 

תחום ה-NFT הוא אחד התחומים החמים ביותר בתעשיית הבלוקצ'יין והאמנות, עם שיעורי צמיחה גבוהים במיוחד והיקף מכירות של 3.48 מיליארד דולר בחודש, נכון לנתוני אוגוסט השנה.

טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הנכסים הדיגיטליים והבלוקצ'יין. לצד פעילות פיתוח ומסחר מתקדם במטבעות דיגיטליים והשקת פעילות חדשה ומשמעותית בתחום ה-NFT, החברה פועלת להציג בקרוב מכשירים פיננסיים עבור משקיעים מוסדיים וכשירים שיאפשרו חשיפה לנכסי בסיס דיגיטליים בתעשיית הבלוקצ'יין. 

בין הדמויות המובילות את טקטונה, ניתן למצוא את מיטב מוחות הטכנולוגיה בישראל, ביניהם יריב גילת, ממשקיעי ההיי טק המובילים בישראל, מנכל פיינל לשעבר ומראשוני המצאת טכנולוגיות המסחר האלקטרוני; גיא בן ארצי, יזם בלוקצ'יין סידרתי וממקימיה של בנקור - פלטפורמות המסחר הגלובלי בקריפטו. מנכ"ל טקטונה הוא יוסי ברנע, מומחה בתחום הפיננסים ולשעבר מנהל ההשקעות בקבוצת דלק. לחברה חברי דירקטוריון ויועצים ממיטב אנשי ההשקעות בישראל, כמו גם מומחי עסקים מעולמות הספורט, המדיה והצרכנות עולמיים.

x