גלאסבוקס הגיעה לאבן דרך מרכזית

ומראה האצה בצמיחה במהלך הרבעון השלישי של 2021

 

 
ירון מורגנשטרן, קרדיט: Glassboxירון מורגנשטרן, קרדיט: Glassbox
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/10/2021

רכישת הטכנולוגיה של Convertize תאפשר צמיחה עתידית.

ירון מורגנשטרן מנכ"ל גלאסבוקס:" זוהי תקופה מרגשת עבור גלאסבוקס, מתחילת השנה התווספו כ-50 לקוחות חדשים לכ-300 לקוחות קיימים שאנחנו רק מרחיבים את הפעילות איתם. חציית ה-40 מיליון דולר בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR) הינה משמעותית עבורנו, ומסמלת את יכולות הצמיחה של החברה לאחר ההנפקה".

גלאסבוקס (TASE: GLBX), ספקית מובילה של שירותים מבוססי תוכנה (SaaS) למטרת אנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, מעדכנת על המשך צמיחה ביתרת ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR, Annual Recurring Revenues) לסוף הרבעון השלישי לשנת 2021 וחצתה את ה-40 מיליון דולר לעומת 37 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון השני לשנת 2021. גידול של 31% לעומת יתרת ה-ARR של החברה לסוף הרבעון השלישי לשנת 2020 (על בסיס נתוני פרופורמה), החברה ממשיכה לצמוח משמעותית מאז ההנפקה ביוני 2021. 

החברה נהנית מצמיחה חזקה, ומדווחת על עלייה של 186% בנטו ARR בתשעת החודשים הראשונים של 2021 לעומת התוספת נטו ל-ARR בתקופה המקבילה אשתקד על בסיס פרו פורמה. 

ירון מורגנשטרן מנכ"ל גלאסבוקס אומר כי: " בנוסף לצמיחה אורגנית חזקה, אנו ממשיכים להשקיע בתחומים חדשים להרחבת המוצרים שלנו. בספטמבר הכרזנו על רכישת טכנולוגיית בדיקת A/B מ- Convertize המאפשרת לנו  להרחיב את יכולותינו ולשפר את מהירות ואיכות פיתוח המוצרים הדיגיטליים, ולשפר את החוויה הכוללות עבור הלקוחות. לאחר שנים של פיתוח מוצרים ושירותים כעת יש לנו את היכולות להמשיך ולצמוח  באופן משמעותי".

גלאסבוקס ממשיכה לצמוח לעבר היעד אותו הציבה במהלך הנפקתה לבורסה בתל אביב ולהגיע ל-ARR של כ-100 מיליון דולר בתוך 2-4 שנים ממועד התשקיף. 

לגרף גלאסבוקס לחצו כאן

51 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 28.82 מיליון בגלאסבוקס
קרנות נאמנות שמחזיקות את גלאסבוקס. לרשימה המלאה

x