תדהר הראל מניבים חתמה על עסקה לרכישת 430 דונם בעכו

תדהר הראל מניבים חתמה על עסקה לרכישת 430 דונם בעכו (75%) תמורת 150 מיליון ש"ח מקבוצת דלק

 

 
גיל גבע, תדהר, צילום: רונן אקרמןגיל גבע, תדהר, צילום: רונן אקרמן
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/10/2021

השותפות יקדמו את טיהור הקרקע והקמת הפרויקט העתידי.

בהמשך לדיווח המידי של קבוצת דלק לבורסה הבוקר, יום רביעי, 13 באוקטובר 2021, בנושא תוספת להסכם המכר למכירת מקרקעין בעכו, תדהר הראל מניבים, שהיא מיזם נדל״ן משותף לקבוצות תדהר והראל ביטוח ופיננסים, מודיעה כי חתמה על עסקה לרכישת 75% מהקרקע בעכו תמורת 150 מיליון ש״ח. 

קבוצת דלק תמשיך להחזיק 25% מהזכויות בקרקע. 

החברות בוחנות את אפשרויות הפיתוח של המתחם אשר נהנה מזכויות בנייה של מאות אלפי מטרים לשימושי לוגיסטיקה, תעשייה ואחסנה. 

גיל גבע, יו״ר קבוצת תדהר: ״אנו שמחים על צעד משמעותי נוסף של המיזם המשותף שלנו יחד עם הראל ולצד קבוצת דלק, המנוהלת על ידי עידן וולס כשותפתנו לפרויקט. בתום השלמת העסקה בשבועות הקרובים ועוד בטרם נחל בתכנון הפרויקט עצמו, המשימה המרכזית שלנו היא לתכנן את פרויקט טיהור הקרקע ולהיכנס לביצועו בהקדם האפשרי. השלמת פרויקט הטיהור הינה תנאי בסיסי להמשך תכנון ופיתוח המתחם ואנו רואים בו חובה והזדמנות  למימוש האחריות התאגידית של החברות – הלכה למעשה. 


סמי בבקוב, מנכ״ל הראל פיננסים, צילום: ורדי כהנא

סמי בבקוב, מנהל חטיבת ההשקעות בהראל ביטוח ופיננסים ציין כי: "השותפות של הראל עם תדהר מאפשרת לעמיתי הראל ליהנות מאפשרויות מגוונות לניצול הזדמנויות לא שכיחות בעסקאות נדל"ן מורכבות ומעניינות. עסקה לרכישת כ-430 דונם בעכו, במיקום מעולה לנכסי לוגיסטיקה, משרתת את תפיסת ה-ESG של הראל ואת התשואות שנעניק לנכסי חסכון ארוך הטווח אותם אנו מנהלים.״

x