א.מ.ת מחשוב - עסקה משמעותית - המניה עפה 7%

59 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 55.39 מיליון בא.מ.ת | איזה קרנות מחזיקות במניה?

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay Image by Gerd Altmann from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/10/2021

קבוצת יוניטסק מתמחה באינטגרציה, פיתוח והטמעת פתרונות מידע ומחשוב חדשניים ללקוחות עסקיים בארץ וברחבי העולם. 

מחזור המכירות של קבוצת יוניטסק לשנת 2020 הסתכם בכ-158 מיליון ש"ח והרווח התפעולי הסתכם בכ-19.5 מיליון ש"ח.

עבור 86.66% מהמניות, א.מ.ת מחשוב תשלם כ-77 מיליון ש"ח ובנוסף תמורה מותנית על בסיס יעדים בגובה של כ-18.3 מיליון ש"ח בשלוש שנים הקרובות.

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מחשוב, מסר: "אנו שמחים להודיע על עסקה משמעותית זו המהווה קפיצת מדרגה ביישום אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה בתחום התוכנה. קבוצת יוניטסק מתמחה באינטגרציה, פיתוח והטמעת פתרונות מידע ומחשוב חדשניים ללקוחות עסקיים בארץ וברחבי העולם. בסיס הלקוחות הרחב והאיתן שלה והניסיון הרב שנצבר בה יאפשרו לקבוצת א.מ.ת מחשוב להרחיב את הפתרונות המוצעים ללקוחותיה ולהגדיל משמעותית את פעילויות התוכנה, תחום שבו אנו צופים פוטנציאל צמיחה גבוה בשנים הקרובות. בכוונתנו לפעול להמשך צמיחתה של יוניטסק ובמקביל לשמור על עצמאותה תוך הרחבת הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה ומיצוי הסינרגיה עם פעילות תשתיות המחשוב, אבטחת המידע, תקשורת נתונים וענן."

עוד הוסיף ויינברג
: "הפעילות המשותפת עם פימי מאפשרת לנו להאיץ את אסטרטגיית הצמיחה של החברה ואנו ממשיכים לבחון רכישות נוספות בתחום התוכנה בארץ ובעולם." 

אלכס פרוטאס, מנכ"ל קבוצת יוניטסק, מסר: אנו נרגשים מהחיבור עם קבוצת א.מ.ת מחשוב ומצפים לפעול במשותף להמשך צמיחתה של קבוצת יוניטסק. הסינרגיה בין החברות מחזקת משמעותית את היכולת של קבוצת יוניטסק ליישם את מטרותיה האסטרטגיות תוך הרחבת מגוון המוצרים אותם היא מציעה ללקוחותיה. 

א.מ.ת מחשוב מדווחת כי התקשרה בהסכם לרכישת 86.66% מהון המניות המונפק והנפרע של קבוצת יוניטסק. 

קבוצת יוניטסק הינה חברה מובילה ביישום והטמעה של חברות תוכנה בינלאומיות מובילות  כגון - ORACLE, SAP, OKTA, SALESFORCE. הקבוצה עוסקת במתן פתרונות תוכנה מגוונים ללקוחות עסקיים.

קבוצת יוניטסק מונה למעלה מ-400 יועצים בארץ ובחו"ל המספקים פתרונות ניהול, יישום והטמעה של פרויקטיי פיתוח למערכות מידע ואפליקציות ארגוניות תוך שימוש בכלי תוכנה מתקדמים, אספקת שירותים מנוהלים, פתרונות בינה מלאכותית ופתרונות למחשוב בענן.  

אתר החברה: https://www.unitask-inc.com 

סכום התמורה שישולם במעמד העסקה יעמוד על כ-77 מיליון ש"ח, בנוסף, הוסכם על תשלום תמורה מותנית  ביצועים לאורך תקופה של עד 3 שנים בסך כולל של עד 18.33 מיליון ש"ח, בכפוף להתקיימותם של תנאים מסוימים הקבועים בהסכם. במסגרת העסקה המוכרים התחייבו להמשיך בתפקידם ולפעול במשותף עם א.מ.ת מחשוב להמשך צמיחתה של קבוצת יוניטסק . 

בכוונת החברה לממן את רכישת המניות באמצעות מימון בנקאי, כהלוואה לזמן ארוך. להערכת החברה, פעילות החברה הנרכשת לא תצריך השקעות מהותיות מצדה של החברה.

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים וכן קבלת אישור הממונה על התחרות. 

תוצאותיה של קבוצת יוניטסק 

מחזור המכירות של קבוצת יוניטסק לשנת 2020 הסתכם בכ-158 מיליון ש"ח, הרווח התפעולי הסתכם בכ-19.5 מיליון ש"ח והרווח הנקי הסתכם בכ-8.3 מיליון ש"ח. 

לגרף אמת לחצו כאן

59 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 55.39 מיליון באמת
קרנות נאמנות שמחזיקות את אמת. לרשימה המלאה


x