מכרזים חדשים באתר רשות מקרקעי ישראל

ראשון לציון: רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון מפרסמים מכרז במתווה "התחדשות עירונית" לבניית 230 יח"ד

 

 
Image by monikazoran from Pixabay Image by monikazoran from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/10/2021

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] ומשרד הבינוי והשיכון, מפרסמים הזמנה לקבלת הצעות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 320 יח"ד ב- 3 מגרשים בבניה רוויה בשכונת נוריות, ראשון לציון.

המכרז הוא חלק מתכנית 413-0651679 שעיקרה בניית שכונת מגורים חדשה במתחם שכונות "צריפין", ממערב לבית החולים "אסף הרופא". השכונה תכלול כ- 3,575 יח"ד במגוון סוגי בניה רוויה בגבהים שבין 7-25 קומות, בדירות ובדירות גג. 25% מיחידות הדיור המוצעות בשכונה הן ביעוד יח"ד קטנות עד 75 מ"ר. הבינוי בשכונה מאופיין בבנייה רוויה בצפיפות גבוה משולבת באזורים ירוקים פתוחים נרחבים המכילים מבנים בעלי ערך היסטורי המיועדים לשימור.

השכונה נבנתה תוך הסתכלות רחבה על צרכי התושבים ותשלב מסחר ותעסוקה, רווחה ונגישות. חזיתות מסחריות לאורך הרחובות הראשיים, מבני ציבור ביניהם מוסדות חינוך, רווחה, תרבות, מוסדות דת ומרפאות. כיכר עירונית רחבת ידיים תהווה מקום מפגש בין שכנים וקאנטרי קלאב לספורט ונופש אשר יקדם את תרבות אורח החיים הבריא.

שטח השכונה הוא 419 דונם ומתוכננות בה כ- 3,575 יח"ד, כ-128 דונם המיועדים למגורים, כ-79 דונם למוסדות ציבור, כ-5 דונם למסחר משולב עם מגורים ומבני ציבור, שטח ציבורי פתוח בהיקף של 54 דונם וכ-17 דונם המוקצים לקאנטרי קלאב. השכונה מנגישה את התחבורה הציבורית בעזרת מסוף אוטובוסים מתקדם שיקשר את השכונה לכל רחבי מרכז הארץ.

המכרז הינו במסגרת פרויקט התחדשות עירונית בשכונת רמת אליהו המקודם ע"י רמ"י עיריית ראשון לציון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. כשליש מיח"ד במכרז יוקצו לטובת תושבי רמת אליהו כשליש מהדירות אשר יבנו במסגרת המכרז וזאת כחלק ממהלך כולל לחידוש שכונת רמת אליהו תוך מתן מענה לתושביה.

המגרשים שישווקו במסגרת המכרז מיועד ליזמים, חברות וקבלנים. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים, למטרת מגורים.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים. ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 17/01/2022 בשעה 12:00 בצהריים.  

יש להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.


ירוחם: רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז מקוון לבניית 118 יח"ד למגורים בשכונת האופק בירוחם

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] מפרסמת מכרז מקוון לחכירת 3 מתחמים לבניית 118 יח"ד בבנייה רוויה בשכונת האופק בירוחם

המכרז הינו חלק מתוכנית 127/3/26 שעיקרה הקמת יישוב מדברי בחלקה הדרומי של ירוחם ובצמוד לנחל שועלים, המתאפיין בתנועה רגלית ובאמצעות שבילי רכיבת אופניים. הבנייה מתאפיינת במגרשים של בנה ביתך בגדלים שבין 500-700 מ"ר למגרש ובבנייה מדורגת של עד 4 קומות לכיוון שטח פתוח החוצה את השכונה. 20% מכמות יחידות הדיור בבנייה רוויה מוקצות לדירות קטנות בשטח של עד 100 מ"ר (סה"כ 200 יח"ד מתוך כל היחידות בשכונה).

ייחודה של השכונה הוא במיקומה הצמוד לנחל שועלים מדרום ובכך שאחד מערוצי הנחל יוצר פארק מרכזי העובר לאורך צירה המרכזי של השכונה ובכך יוצר חיבור ירוק של צירי הולכי רגל ואופניים וזאת תוך מתן דגש לנושא ההצללה ולצמחיה מצילה.

השכונה המתפרסת על שטח כ-730 דונם וכוללת 283 דונם למגורים, 6 דונם למסחר, 19 דונם למבני ציבור לחינוך, 104 דונם לשטח ציבורי פתוח, 116 דונם לפארק ו-200 דונם לכבישים. 

מכרז זה מהווה עוד שלב בהקמת שכונה בעלת איכות חיים גבוהה למשפחות וצעירים בני המקום, ולחיילים המשרתים בעיר הבה"דים הסמוך ובכל בסיסי צה"ל בדרום. כל זה לצד הנופים הייחודיים של ירוחם ובהתאמה לאקלים המקומי.

רשות מקרקעי ישראל (להלן: "רמ"י"), מזמינה בזה הצעות לחתימה על חוזה חכירה ל – 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים, בגין השטח שפרטיו בעת פרסום המכרז הם כדלהלן:


לא תתקבלנה הצעות מתחת למחיר המינימום.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים . ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. 

המועד האחרון להגשת הצעות הוא 22/12/2021 בשעה 12:00 בצהריים.  

יש להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.


רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז מקוון לבניית 99 יח"ד בבנייה עצמית ועוד 64 יח"ד בבנייה רוויה באליכין

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] מפרסמת מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 99 יח"ד ב-34 מגרשים לבניה עצמית במכרז במתכונת "בלתי מסוים" ועוד 64 יח"ד ב-16 מגרשים בבניה רוויה בשכונת "האתרוגים" באליכין

המכרז הוא חלק מתכנית הצ/59/1/6 שעיקרה הקמת שכונה חדשה בהרחבה המזרחית של הישוב אליכין על שטח של כ-208 דונם. בשכונה יוקמו כ-350 יח"ד בבתים צמודי קרקע או בבנייה רוויה שתכלול דירות גן בבסיסה ודירות גג בקומה האחרונה.

בשכונה אשר תיבנה על שטחים שהוסבו משטח חקלאי לשכונת מגורים, יוקם מרכז מסחרי בכניסה, מוסדות ציבור שיכללו מוסדות חינוך, מועדוני נוער ומבוגרים, מרפאות ובתי כנסת ויוקצה שטח למגרשי משחקים, חורשות, מגרשי ספורט, בתי קפה ושבילים להולכי רגל ואופניים.

שטח השכונה הוא כ-208 דונם מתוכם כ-97 דונם למטרת מגורים, כ-14 דונם לבניית מרכז מסחרי, בנייני ציבור בהיקף כ-9 דונם, שטח ציבורי פתוח בהיקף כ-23 דונם וכבישים המשתרעים על כ-63 דונם. מכרזים אלה מהווים אלטרנטיבה מצוינת למשפחות צעירות ומשפרי דיור מהאזור המעוניינים לגור בסביבה כפרית. 

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים. ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 27/12/2022 בשעה 12:00 בצהריים.  

יש להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.





x