קרן מחקה ראשונה על מדד ת"א-ביטוח יצאה לדרך

הנהלת חברת פסגות קרנות נאמנות פתחה הבוקר את המסחר - הנפיקו בשבוע שעבר את הקרן המחקה הפתוחה הראשונה על המדד החדש: ת"א-ביטוח

 

 
מנהלי פסגות. צילום- קובי וולףמנהלי פסגות. צילום- קובי וולף
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/10/2021

הנהלת פסגות קרנות נאמנות פתחה את המסחר, לרגל השקת הקרן המחקה הפתוחה הראשונה על מדד ת"א-ביטוח.

מדד ת"א-ביטוח הושק בשנת 1984 כמדד סוף יום הכולל מניות והמירים, ולאחרונה הבורסה שינתה את המדד למדד רציף, במטרה לאפשר השקת מוצרים חדשים על המדד, השינוי כולל מתודולוגיה עדכנית בדומה לשאר מדדי המניות. 

פסגות קרנות נאמנות הנפיקו בשבוע שעבר את הקרן המחקה הפתוחה הראשונה על המדד החדש. 

המדד כולל 9 חברות ביטוח, בשווי שוק של כ- 35 מיליארד ₪. 

אייל גורן, מנכ"ל פסגות קרנות נאמנות, אמר: "אנו שמחים להמשיך ולייצר מוצרים עבור הציבור הרחב שעוקבים אחרי מדדי הבורסה. הבורסה פועלת בשנים האחרונות במטרה להנגיש מידע פיננסי לציבור ופועלת להרחיב ולטייב את המדדים השונים במטרה לאפשר לכל משקיע למצוא מדד שיתאים לתיק ההשקעות שלו. אנו מקדמים את המטרה החשובה הזו גם עם המדד האטרקטיבי החדש".

יניב הירש, מנהל שיווק המדדים בבורסה אמר: "מדד ת"א-ביטוח תפס תאוצה עם גל ההנפקות בשנתיים האחרונות בבורסה, עם הצטרפותן של חברות ביטוח חדשות לבורסה, כולל תחום האינשורטק שהוא תחום חדש יחסית בענף הביטוח. אנו מאמינים כי נראה בעתיד חברות ביטוח נוספות מצטרפות לבורסה. הבורסה תמשיך לעודד את מנפיקי המוצרים עוקבי המדדים להמשיך ולהשיק מוצרים חדשים שעוקבים אחר מדדי הבורסה, ובכך לאפשר לציבור הישראלי חשיפה למגוון מוצרי השקעה ולנזילות בשוק ההון."

בתמונה מימין לשמאל: מלי לבייב, סמנכ"לית שיווק קרנות נאמנות פסגות; אורון בלוטמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי פסגות; אייל גורן, מנכ"ל פסגות קרנות נאמנות; יניב פגוט, מנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה ויניב הירש, מנהל שיווק המדדים בבורסה.

x