זו המניה שטסה כמעט 15% | איזה קרנות מחזיקות?

חתמה על הסכם הפצה בלעדי בפולין

 

 
Image by Darko Stojanovic from PixabayImage by Darko Stojanovic from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/10/2021

אייסקיור מדיקל (נאסד"ק: ICCM, ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להשמדת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול זעיר פולשני במרפאה באמצעות הקפאתם, הודיעה על חתימת הסכם הפצה ראשוני עם Mobile SCANMED Systems SP z.o.o. (להלן "Mobile SCANMED Systems") למכירה בלעדית של מערכת ProSense™ ואביזריה המתכלים בפולין. בתום שנים עשר חודשים מחתימת ההסכם הראשוני, צפויים הצדדים לחתום על הסכם הפצה בלעדי ארוך טווח.

"אנו נרגשים להודיע על ההסכם הראשוני עם חברת Systems Mobile SCANMED להפצת מערכת ProSense בפולין והמשך התרחבותינו באיחוד האירופי, בו יש למערכת שלנו אישור CE. הסכם זה מתווסף לרשת ההפצה שביססנו בשנה האחרונה והוא חלק ממשימתנו להביא את הטכנולוגיה שלנו למדינות ברחבי בעולם" מסר אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור. "מערכת הבריאות בפולין ידועה בטיפולים המתקדמים שהיא מספקת בתחום הסרטן ונכונותה לאמץ טכנולוגיות חדשות. סרטן השד ממשיך להיות אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר בקרב נשים בפולין עם כ-24,644 מקרים חדשים שאובחנו בשנת 2020, ופולין הצטרפה למאמץ הגלובלי להגברת המודעות לביצוע בדיקות סקר של סרטן השד בקרב נשים על מנת לאבחן ולטפל במחלה בשלביה המוקדמים. אנו מאמינים שצורך זה תואם את יכולתה של המערכת שלנו לספק טיפול בשלב מוקדם וללא ניתוח באמצעות השמדה של גידולים ממאירים. בנוסף הטכנולוגיה שלנו מהווה אלטרנטיבה זעיר-פולשנית לניתוח גם בטיפול בסרטן באיברים אחרים לרבות כליות, ריאות ועצמות."

"הצוות של SCANMED Systems Mobile מממשיך במימוש חזונו לאפשר לספקי שירותי הבריאות בפולין גישה לטכנולוגיות הרפואיות הטובות והחדשות ביותר מרחבי העולם. הסכם זה יאפשר לחולות סרטן השד ברחבי פולין גישה לטכנולוגיית הקריואבלציה החדשנית של מערכת ProSense. מערכת ProSense מסוגלת להשמיד גידולים באופן בטוח, מהיר, ללא כאב וללא צורך בניתוח," אמר מרצ'ין ווקסלר, מנכ"ל Mobile SCANMED Systems.

על פי תנאי הסכם ההפצה הראשוני, Mobile SCANMED Systems תהיה אחראית למלא אחר כל הדרישות למכירת מערכת ProSense בפולין. Mobile SCANMED Systems תהיה רשאית למכור בפולין בלבד את מוצרי ה-ProSense  ואביזריה המתכלים. לאחר חתימת הסכם ההפצה הראשוני, Mobile SCANMED systems תבצע הזמנת רכש ראשונית בסכום של כ-100,000 דולרים.

לגרף אייסקיור מדיקל לחצו כאן

4 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 1.13 מיליון באייסקיור מדיקל
קרנות נאמנות שמחזיקות את אייסקיור מדיקל

שם קרן

אחוז מהקרן

בשקלים

תמיר פישמן גמישה

2.75%

180652.63

MTF מחקה ת"א צמיחה 

2.1%

662634.95

תמיר פישמן עוקבת תיק 3 הבנק הבינלאומי

0.3%

214646.17

אימפקט מניות 

0.16%

74751.01


x