על פי סקר שביעות הרצון של סוכני לשכת סוכני הביטוח, העוסקים בתחום הפיננסים, מור השקעות מובילה במקום הראשון בין 6 החברות הגדולות שנסקרו. בסקר שפורסם בשעות אלו בכנס הפיננסים השנתי של הלשכה, נמצאת גם השנה (כמו בסקר 2020) במקום האחרון אלטשולר שחם, שגם סובלת בתקופה האחרונה מתשואות נמוכות ועזיבת לקוחות.
בסקר, שבוצע על ידי מכון שריד במהלך החודשים יוני-יולי 2021 השתתפו בו כ-300 סוכנים העוסקים בתחום הפיננסי.
הסקר כלל מדדים שונים ועל פי הממוצע הכללי של הציונים בהם (המקסימום הוא 5) - מור השקעות במקום ראשון עם 4.2 נקודות; כלל ביטוח ופיננסים במקום 2 – 3.99; הפניקס במקום 3 – 3.92; הראל מקום 4 3.89; מגדל מקום 5 – 3.63 ואלטשולר שחם במקום ה-6 והאחרון.
יש לציין, כי למעט במדד קבלת הלוואות, שבו מובילה כלל ביטוח במקום הראשון, מור השקעות מובילה בכל המדדים האחרים – ביצוע פדיונות, קבלת כספים והפקדתם למוצר רצוי; יעלות המענה לפניותיך; שקיפות התגמול שלך מהחברה. רק במדד קבלת הלוואות – כלל ביטוח במקום ראשון ומור במקום שני.
הסקר גם בדק את שביעות הרצון של סוכני הפיננסים מהחברות הנוספות בשוק זה, ומתוצאותיו עולה, כי בממוצע הכולל מובילה ילין לפידות עם ציון של 4.4; אנליסט במקום השני, מנורה בשליש, הכשרה במקום רביעי ומיטב דש במקום האחרון.
רק 9.1% מסוכני הביטוח עוסקים בפיננסים
עוד עולה מהסקר, כי רק כ-9.1% מסוכני הביטוח בתחום הפיננסים. 97% מהם עוסקים בשיווק גמל והשתלמות; 94% בשיווק פוליסות חיסכון; 25% בהשקעות אלטרנטיביות; 25% בהפניית תיקי השקעות לגופים מוסדיים; 24% במשכנתאות ומשכנתא הפוכה. מתוצאות הסקר עולה שמעל שליש מהסוכנים שהשתתפו בסקר עובדים דווקא עם אלטשולר שחם.
תגובות לסקר
בתמונה: עומר דגני צילום עודד קרני
בתגובה לסקר אומר היום
סמנכ"ל השיווק של ילין לפידות, עומר דגני, לכתב פאנדר אדוויזרלנד ש"ילין לפידות שמה דגש גדול על השרות מיום הקמתה הן לסוכנים והן ללקוחות. במדד השרות הרישמי של האוצר דורגנו במקום הראשון כבר שבע שנים ברציפות והיום אנו שמחים לדעת שוב שגם הסוכנים רואים את המאמצים שלנו ונותנים בנו אמון ונמשיך לעשות מאמץ גדול על מנת להמשיך ולספק את השרות הטוב ביותר עבורם."
בתמונה: שרון אגוזי צילום אופיר גפרוביץ
שרון אגוזי,
סמנכ"לית חיסכון ארוך טווח במור גמל מספרת היום לכתב פאנדר אדוויזרלנד כי "לצד השקעה בלתי מתפשרת במחקר, אנו מקפידים על שירות איכותי עבור הסוכנים ולקוחותינו המשותפים. אנחנו שמחים שתוצאות עבודתנו באות לידי ביטוי בשטח, ואנו ממשיכים לפעול ולהשקיע על מנת להציע שירות שיסייע לסוכנים בעבודתם."