הושק מיזם "חברת סוכנים" בהנהגת סוכן הביטוח יעקב סויסה - תעבוד בבלעדיות עם אינפינטי בתחום הגמל

סוכן הביטוח יעקב סויסה מקים מיזם פורץ דרך, המציג מודל מהפכני, של שותפות אמת בין סוכני הביטוח. החברה תעסוק בהקמה וניהול פעילות ההפצה של הסוכנים ובתי הסוכן, בבית השקעות אינפיניטי שמקים את מערך הפצת הסוכנים בימים אילו.

 

 
יו״ר קבוצת ההשקעות אינפיניטי אמיר איל ויעקב סויסהיו״ר קבוצת ההשקעות אינפיניטי אמיר איל ויעקב סויסה
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/10/2021

סוכן הביטוח יעקב סויסה מקים מיזם פורץ דרך, המציג מודל מהפכני, של שותפות אמת בין סוכני הביטוח. החברה תעסוק בהקמה וניהול פעילות ההפצה של הסוכנים ובתי הסוכן, בבית השקעות אינפיניטי שמקים את מערך הפצת הסוכנים בימים אילו.
החברה תהווה גוף מאחד למען הסוכנים והסוכנויות, ותסייע בהתמודדות מול האתגרים הרבים הבאים לפתחם. המיזם מתבסס על הסכם ייחודי עם בית ההשקעות אינפיניטי, אשר נרתם למיזם לאחר תכנון ומחשבה של חודשים רבים.
בית ההשקעות אינפיניטי הינו בעל ניסיון רב המשלב יצירתיות וחדשנות עם ידע ותוצאות מוכחות ואנו מודים לו על שקיבל החלטה לצעוד יד ביד עם חברת הסוכנים החדשה.


הסוכנים יקבלו סמכויות ואחריות לתחומים רבים כגון :
סיוע בבניית המוצרים, הטמעת נהלי העבודה, שותפות עתידית ברווחי החברה ביחד ככח אחד, וחזק כנגד האיומים והשינויים העצומים שבאים לפתחינו. המיזם הינו למטרת רווח, אך בעל תמהיל מעורב ציבורית ומשמעותי עם ערכי ליבה של הוגנות, יושרה, שותפות דרך, ותגמול בהתאם להיקפי הפעילות.
הסוכנים והסוכנויות אשר יבחרו למיזם יזכו להכשרות מקצועיות, ועוגן אמיתי בהתמודדות עם אתגרי הגיוס. את המיזם ילווה יעקב סויסה עם סוכן הביטוח עומר בן צבי אשר יהווה אחראי התחום המקצועי וסוכן הביטוח אביב גוטמן אשר יסייע בליווי הסוכנים.
x