המרוץ לנשיאות הלשכה מתחמם - סוכנות תלפיות מודיעה על תמיכתה באודי הוד

סוכנות הביטוח מהגדולות בישראל כיום, הודיעה באופן רשמי שתתמוך באודי הוד לנשיאות לשכת סוכני הביטוח

 

 
אודי הוד וראובן טיטואני, צילום: יח״צאודי הוד וראובן טיטואני, צילום: יח״צ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/10/2021

אחרי שהשיג מספר שיא של 266 ממליצים לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח, אודי הוד מוביל ומבצע מהלך משמעותי נוסף, שמקרב אותו עוד יותר לתפקיד נשיא לשכת סוכני הביטוח. סוכנות הביטוח "תלפיות פמילי אופיס", הודיעה היום (יום שלישי 26.10.21) על תמיכתה בהוד, לנשיאות לשכת סוכני הביטוח בישראל, במסגרת ובסיכום פגישה שערך הוד עם המייסד והמנכ"ל של הסוכנות, סו"ב ראובן טיטואני.

תלפיות היא אחת מחברות התכנון הכלכלי למשפחה הגדולות בישראל, והיא מונה יותר מ-750 סוכנים וסוכנות ביטוח ב-12 סניפים שונים ברחבי המדינה. השירותים שמעניקה תלפיות כוללים, בין היתר: יעוץ פיננסי, תכנון פרישה, יעוץ משכנתאות ושירותים ביטוחיים שונים.

דומה שהיותה של תלפיות, סוכנות ביטוח המספקת מעטפת פיננסית, פנסיונית וביטוחית שלמה, מתחברת היטב עם התוכנית שהציג הוד לפני מספר שבועות להקמת חברה כלכלית, שתשמש פלטפורמה עסקית נטו, במסגרתה יוענקו לציבור הסוכנים וללקוחותיהם שירותי ביטוח ופיננסים ליחידים ומשפחות, שיכללו ניהול מערך הנכסים של המשפחה, תכנון פרישה, ניהול סיכונים, וניהול השקעות בארץ ובחו"ל, ושירותים נוספים. תוכנית אותה הגדיר הוד "כשובר השווין של הקמפיין" ומיועדת להגדיל ולגוון את מקורות הההכנסה של הסוכנים והסוכנות בישראל, הלכה למעשה.

אודי הוד הוא סוכן ביטוח עצמאי עם ותק רציף של מעל 28 בענף הביטוח בישראל, בתחום הביטוח הפנסיוני, הפיננסים, כולל ניתוח תיקים פנסיוניים מורכבים וייעוצי פרישה מורכבים, וכן בתחום האלמנטרי, וכבר יותר מ-12 שנה שהוא מכהן בתפקידים ניהולים בלשכת סוכני הביטוח, החל מתפקידו הראשון כיו"ר סניף רחובות נס ציונה ורחובות, ואח"כ כיו"ר המחוז, ועד יו"ר ועדת מחוזות וסניפים, התפקידו בו הוא מכהן כיום.


ראובן טיטואני, מייסד ומנכ"ל תלפיות: "אודי הוד הוכיח לאורך 12 שנה, פעילות ענפה למען סוכני הביטוח ואנחנו בטוחים כי הוא האיש הנכון לתפקיד. סוכנות תלפיות, חברת התכנון הפיננסי למשפחה המובילה בישראל, שנותנת מענה למאות אלפי לקוחות בשנה, במגוון רחב מאוד של תחומים, שמחה להביע את תמיכתה באופן חד משמעי, באודי הוד, לנשיאות לשכת סוכני הביטוח. אנו מאמינים בדרכו ואנו רואים עין בעין יחד איתו את עתיד הלשכה, שחייבת לעבור רפורמות משמעותית יחד עם ענף הביטוח כולו, על מנת שסוכני הביטוח ימשיכו להיות אנשי האמון של יחידים ומשפחות בישראל בתחומי הפנסיה, הפיננסים והביטוח, תחומים כל כך חשובים, שהם עמודי התווך של כל משפחה. אודי ואנחנו מאמינים יחדיו ששיח הדדי, פתוח ומקרב יסייע לפתור את המחלוקות שיש לסוכנים הן מול הרגולטור, הממונה על רשות שוק ההון ד"ר משה ברקת, והן מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים".

אודי הוד, המועמד לנשיאות לשכת סוכני הביטוח: "ראשית אני מודה לסוכנות תלפיות ולעומד בראשה בהצלחה, ראובן טיטואני ולכל הצוות על הסיוע לקמפיין ועל הצהרת התמיכה הרשמית הזאת. סוכנות תלפיות המונה מספר רב מאוד של סוכנים וסוכנות מכל הארץ, היא אחת מהסוכנויות הגדולות והנחשבות בישראל, ואני נרגש על כך שהם הצהירו על תמיכה במועמדותי ובדרך החדשה שאני מתכוון להוביל בלשכה, באופן כנה ואמיתי. כבר מתחילת הקמפיין החלטנו לשים את הסוכן במרכז, ולכן יצאתי במהלך, במסגרתו שוחחתי עם מאות סוכנים ברחבי הארץ, במטרה לשמוע את בעיותיהם, תחושתיהם ואת אשר על ליבם. אנו, ביחד, סוכנות וסוכנים מכל רחבי הארץ, מכל הגילאים, צעירים וותיקים כאחד, נפעל ונוביל לשינוי אמיתי בלשכה. אנצל במה זו כדי לקרוא לכל סוכנת וסוכן בין אם הם חברים בבית סוכן ובין אם הם עצמאיים, להצטרף אלינו, עוד היום, לכוח שיוביל את הלשכה בשנים הבאות. מזה שנים היו המון דיבורים ומעט מעשים, סוכני וסוכנות הביטוח חייבים שהאדם שיעמוד בראשם ידאג טוב יותר לזכויות והאינטרסים שלהם, במיוחד בתקופה כזא לא פשוטה ומאוד מאתגרת עבור הענף כולו".

x