לשכת סוכני הביטוח מקדמת יוזמות למען הקהילה

פגישה אסטרטגית חשובה התקיימה אתמול בירושלים בין מירב כהן, משה ברקת ויוסי אנגלמן

 

 
באדיבות: לשכת סכני הביטוחבאדיבות: לשכת סכני הביטוח
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/10/2021

במהלך הפגישה דנו השלושה בנושאים פיננסים רבים, ביניהם היוזמות של לשכת סוכני הביטוח למען הקהילה, חינוך פיננסי בבתי ספר והחשיבות המיידית של קידום יוזמת "הזרקור הפנסיוני".

מדובר במיזם להתנדבות של יועצים וסוכנים פנסיונים במתן שירות פנסיוני לאזרחים במצב סוציו אקונומי נמוך בגילאי 55 ומעלה המקבלים מענק עבודה, שייעוץ פנסיוני עשוי להיטיב עמם וצפוי לשפר את רווחתם לאחר הפרישה.

נשיא לשכת סוכני הביטוח יוסי אנגלמן: ״אני רוצה לברך את השרה לשיווין חברתי מירב כהן והממונה על שוק ההון והחיסכון משה ברקת על קיום הפגישה החשובה ועל הבעת אמונם המלא ביכולתם של סוכני הביטוח לשרת נאמנה את ציבור המבוטחים בישראל. אנו בלשכה שמים בראש מעיינינו  את טובת ציבור המבוטחים בישראל ולכן נרתמנו במיידית ליוזמת "זרקור פנסיוני" יוזמה חשובה שתאפשר גם לאזרחים שידם אינה משגת למצות את הזכויות המגיעות להם בתקופת הפרישה. בלשכה חברים סוכנים פנסיונים רבים מוסמכים ואמינים שיכולים ורוצים לעזור במשימה חשובה זו לטובת הציבור.

מירב כהן, השרה לשיווין חברתי: "אנו רואים בפרויקט זרקור פנסיוני כאחד המיזמים החשובים שלנו. הפרויקט הוא חלק חשוב מהפאזל שלנו בתוך עולם הגיל השלישי. אנחנו חייבים לפעול לקידום הפרויקט  ולחשוב כיצד מצרפים עוד ועוד אנשים לשורותיו גם מהצד של הסוכנים וגם מצד של מקבלי השירות. מיזם זרקור פנסיוני מתבסס עליכם הסוכנים, אתם מניעים את התהליך ואתם יכולים להביא להצלחתו. תודה רבה על ההתגייסות שלכם והתרומה,  אני רוצה גם להודות למשה ברקת - הרבה פעמים הרגולטורים בולמים תהליכים חשובים מחשש לסיכונים מיותרים. אתם פרסתם את הכנפיים שלכם על הפרויקט וזה מאוד חשוב.

הממונה על שוק ההון וחיסכון משה ברקת: תענוג לעבוד עם השרה ועם כל המשרד שלה. במדינה הזו אתה יכול להיות כל הזמן ציני ומיואש. ופה יש קרן אור וזה מאוד משמח. יש לנו הרבה עבודה. מי שיביא להצלחה או כישלון של הפרויקט זה אתם הסוכנים. הכדור במגרש שלכם עכשיו. אין ספק שפרויקט זרקור פנסיוני הוא יוזמה חשובה והכרחית בימינו. להגיע לשכבות אוכלוסיה חלשות שזקוקים לעזרה אמיתית ולתת להם את הסיוע הזה.אני בטוח שגם הסוכנים בסוף ירוויחו מזה הרבה.

x