טראקנט נבחרה להצטרף לארגון Corporate Partenrship Board של הפורום הבינלאומי לתחבורה

בשורה אמת עם ענקיות רכב גלובליות | איך המניה מגיבה לידיעה?

 

 
Image by Bethany Drouin from PixabayImage by Bethany Drouin from Pixabay
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/10/2021

הארגון מאגד תחתיו 63 שרי תחבורה וחברות מובילות מהתחום השואפות לשלב ידיים עם המחוקקים על מנת לייצר שינויים בתרבות התחבורה והתובלה.
 
טראקנט נחשבת לספקית השירותים אשר משנה את הנוף הלוגיסטי ושרשראות ההספקה בעזרת הפתרונות יוצאי הדופן שפיתחה.
 
טראקנט חרתה על דגלה לשנות את התחום ולהובילו לעבר המהפכה הירוקה, לצמצום פליטות מזהמות ונסיעות של משאיות ריקות.
 
 
לדברי מר Young Tae Kim מזכ"ל ה- ITF, "אני מברך את טראקנט, החברה החדשה ב- CPB. הובלת מטענים בצורה יעילה וגמישה חיונית על מנת להבטיח כי שרשרת האספקה הגלובלית תהיה יציבה וברת קיימא.״
 
לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה: ״זהו כבוד ובעיקר הישג גלובלי עבורי ועבור חברת טראקנט, להצטרף ל- CPB ולעבוד יחד עם החברות הכי גדולות בעולם בתחום התחבורה במטרה להבטיח מעבר לתחבורה גלובלית בת קיימא. אנו מציעים את הטכנולוגיה שלנו לצמצום מספר כלי הרכב כבד מהכבישים כאבן דרך במסלול להשגת איפוס פליטות גזי החממה עד 2050.
 
העובדה שכ-30% ממשאיות 1 התובלה על הכבישים נוסעות ריקות מעידות על אי יעילות קרדינלית בהתנהלות ההובלה ומערך הלוגיסטיקה, לנו קיים פתרון טכנולוגי מוכח לבעיה – שידוך נבון מבוסס אלגוריתם חכם לצמצום הנסיעות הריקות.

ברור לי כי החברות בארגון תתרום לנו רבות, לרקימתם של שיתופי פעולה עתידיים עם חברות מעולם התחבורה אשר להן מטרה משותפת לצמצום בפליטות המזהמות ולקחת חלק פעיל במהפכה הירוקה הגלובלית.״
 
טראקנט, המפתחת פלטפורמת ביג דאטה המאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים לשיפור היעילות והרווחיות של החברות וצמצום הנסועה הריקה, מודיעה היום כי הצטרפה ל- Corporate Partnership Board) CPB) של הפורום הבינלאומי לתחבורה (ITF). טראקנט וה-ITF יפעלו יחדיו לצמצום פליטות פחמן מתחבורה, לקידום חדשנות בשרשרת האספקה ודיגיטליזציה.
 
הבחירה בטראקנט נובעת בשל הצלחתה הרבה של הפלטפורמה הייחודית שפיתחה, לצד החזון בר הקיימא שהיא מובילה להפחתת פליטות גזי חממה והקטנת תאונות הדרכים.
 
ה-ITF הוא ארגון בין-ממשלתי עם 63 מדינות חברות המאפשר דיאלוג גלובלי לתחבורה טובה יותר. הוא פועל כטנק מוחות (think tank) לממשלות החברות ומארגן וועידה שנתית של שרי תחבורה. ה-CPB הוא הפלטפורמה של ה-ITF ליצירת קשר עם הסקטור הפרטי ולהעשרת השיח על מדיניות תחבורה גלובלית מהיבט עסקי.
 
בין החברות החברות בארגון ניתן למנות את Airbus ,Aramco Arrival, AutoCrypt, Bosch, Cruise ExxonMobil, Iberdrola, Incheon International Airport, Kakao Mobility, Michelin, NXP, PTV Group, RATP Group, Shell, Siemens, SNCF, Spea Engineering, TIER Mobility, Total, Toyota, Uber, Valeo, Voi, Volvo Cars, Volvo Group  ועוד.
 
לדברי מר Young Tae Kim מזכ"ל ה- ITF, "אני מברך את טראקנט, החברה החדשה ב- CPB. הובלת מטענים בצורה יעילה וגמישה חיונית על מנת להבטיח כי שרשרת האספקה הגלובלית תהיה יציבה וברת קיימא. הטכנולוגיה החדשנית של טראקנט מסייעת להוריד את מספר הנסיעות הריקות (משאית ללא מטען) תוך מתן אפשרויות נוספות למשלחים (forwarders) וכן הקטנת עלויות. הפתרון שמציעה טראקנט הינו מנוף חשוב להפחתת פליטות של סוגי תחבורה כגון הובלת מטענים ברכב הכבד בכבישים, תחום בו קשה במיוחד להפחית פליטות פחמן. הניסיון הרב של טראקנט יעזור לקדם את עבודתינו בתחום זה. אני שמח לעבוד עם חנן פרידמן והצוות שלו ומצפה לעתיד."

לגרף טראקנט לחצו כאן

8 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 2.92 מיליון בטראקנט
קרנות נאמנות שמחזיקות את טראקנט. לרשימה המלאה

x