סוכנות אגוז תומכת בשלמה אייזיק לנשיאות לשכת סוכני הביטוח

קצת פחות מחודש לפני הבחירות ללשכת סוכני הביטוח, רם מסחרי, קובי צרפתי ואבי אקהאוס יוצאים בקריאה לסוכני אגוז לתמוך בשלמה אייזיק לנשיאות הלשכה

 

 
שלמה אייזיק, מנכ״ל יונט, קרדיט: רמי זרנגרשלמה אייזיק, מנכ״ל יונט, קרדיט: רמי זרנגר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/10/2021

קצת פחות מחודש לפני הבחירות ללשכת סוכני הביטוח, רם מסחרי, קובי צרפתי ואבי אקהאוס יוצאים בקריאה לסוכני אגוז לתמוך בשלמה אייזיק לנשיאות הלשכה.

לדבריהם, "לצערנו, בשנים האחרונות, המשברים בלשכת סוכני הביטוח לא הוסיפו כבוד ונחת לכולנו כסוכנים, ואנו תקוה שלאחר הבחירות הקרובות הנשיא החדש שיבחר ללשכה יחזיר 'עטרה ליושנה' כפי שאנו מכירים."

מנהלי אגוז, ציינו כי הם "מאמינים בלב שלם שהמועמד שלמה אייזיק הינו מועמד ראוי, הטוב ביותר והמתאים ביותר לתפקיד נשיא הלשכה." ולאור זאת מבקשים את תמיכתם של סוכני אגוז,  ו"מצפים שכל אחד ואחת מכם ייגש ויצביע ב24.11.21 עבור שלמה אייזיק."

עוד הוסיפו, כי "לשכה חזקה, נשיא ראוי וחזק חשובים מאוד לעתידנו למקצוע שבחרנו ואנו אוהבים, וכמובן לפרנסה מכובדת לנו ולבני ביתנו."

שלמה אייזיק הוסיף כי הוא "גאה ונרגש לקבל את תמיכתם של ידידיי הקרובים רם, קובי, אבי וסוכני אגוז. בכל יום שעובר מצטרפים אלינו עוד ועוד סוכנים שמבקשים להחזיר את הלשכה למקום בו היא ראויה להיות. כנשיא הלשכה אפעל כל יום, כל היום, לטובת סוכני הביטוח."

x