ברנמילר אנרגי נערכת לרישום בבורסת הנאסד"ק

מגייסת 15 מיליון דולר בהנפקה פרטית למור בית השקעות, לקרן הגידור קלובר וולף ולקרן האירופית אלפא קפיטל אנסטאלט

 

 
אבי ברנמילר, יו״ר ומנכ״ל, קרדיט: באדיבות החברהאבי ברנמילר, יו״ר ומנכ״ל, קרדיט: באדיבות החברה
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/11/2021

ההשקעה תתבצע בשני שלבים – מחצית מהסכום יגויס באופן מיידי והייתרה בעת קבלת אישור לרישום החברה בבורסת נאסד"ק. 

אבי ברנמילר, מנכ"ל ברנמילר אנרג'י: "גיוס הון זה הינו חלק משמעותי בהיערכותנו לרישום החברה בבורסת הנאסד"ק בארה"ב. שנת 2021 מהווה נקודת ציון חשובה במאבק בהתחממות הגלובלית וצמצום פליטות, ולברנמילר הטכנולוגיה הנכונה בזמן הנכון לקחת חלק משמעותי במאבק זה. כך, הודענו לאחרונה כי אנו נמצאים במו"מ מתקדם עם קבוצת פיליפ מוריס העולמית לאספקת מערכות אגירה, מהלך שמובילה פיליפ מוריס בהתאם לאסטרטגייה המוצהרת שלה להפחית את פליטות גזי החממה באתרי הייצור שלה ברחבי העולם. במקביל, אנו נמצאים בתנופת פעילות משמעותית עם פרויקטים בשלבים מתקדמים בברזיל, ארה"ב, איטליה וישראל ומעריכים כי ועדת האקלים בגלזגו שמתקיימת השבוע תספק רוח גבית משמעותית לפעילותינו". 

אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי במור גמל: ״כחלק מהמחויבות שלנו לסביבה בה אנו פועלים, אנו מאמינים בהשקעות בתחום, ובוחנים כל העת חברות רלוונטיות. כחלק מכך, אנו עוקבים אחרי ברנמילר כבר תקופה, ומעריכים שלפתרון שלה פוטנציאל משמעותי, וביכולתה להשיא בטווח הארוך ערך למשקיעים״.

חברת ברנמילר אנרג'י נערכת לרישום בבורסת הנאסד"ק. החברה, הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית, מעדכנת על גיוס משמעותי בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר בהקצאה פרטית שתבוצע בשני חלקים שווים למור בית השקעות, לקרן הגידור קלובר וולף  ולקרן ההשקעות האירופית אלפא קפיטל אנסטאלט. הגיוס יבוצע בחלוקה הבאה: הקרן האירופית Alpha Capital Anstalt תשקיע 7.5 מיליון דולר, קרן הגידור Clover Wolf תשקיע 3.5 מיליון דולר, ובית ההשקעות מור ישקיעו 4 מיליון דולר. 

ההשקעה תיעשה, כאמור, בשני שלבים. בשלב הראשון תגייס ברנמילר סך של 7.5 מיליון דולר, ובתמורה תקצה 3,397,937 מניות רגילות של החברה. מועד ההשלמה של שלב זה יחול תוך שלושה ימי מסחר ממועד קבלת אישור האסיפה ואישור הבורסה.בשלב השני, שיבוצע לאחר קבלת אישור לרישום החברה בנאסד"ק, תגייס החברה את יתרת הסכום בסך כ-7.5 מיליון דולר. תגייס  המחצית השנייה של ההשקעה בסך של 7.5 מיליון דולר תמורת 3,048,968 מניות רגילות של החברה ו-348,968 כתבי אופציה אשר יוקצו ל- אלפא קפיטל אנסטאלט.  

את ברנמילר אנרג'י ליוו בעסקה עורכי הדין עודד הר אבן ורעות אלפיה, ממשרד סאליבן תל אביב.

במסגרת ההסכם נקבע, כי החברה תעשה שימוש בסך ההשקעה לצורך מימון ההון החוזר שלה. יצוין, כי הגיוס במסגרת ההנפקה עשוי לסייע לחברה לענות על דרישת ההון העצמי המינימאלי הנדרש במסגרת רישום ניירות הערך של החברה למסחר בנאסד"ק.

בשבוע החולף עדכנה ברנמילר על ניהול משא ומתן מתקדם להתקשרות בהסכם מסגרת עם חברת פיליפ מוריס העולמית לאספקת מערכות של החברה ולמתן שירותים לפיליפ מוריס וחברות מוחזקות שלה במסגרתו ייקבעו, בין היתר, תמחיר המערכות של החברה ועלות השירותים, מודל ההכנסות, והתנאים הפיננסיים, הלוגיסטיים והטכניים של ההתקשרויות בין הצדדים. ההתקשרות בהסכם המסגרת, תאפשר למפעלים והאתרים השונים של PMI ברחבי העולם להתקשר עם החברה באופן מהיר וישיר, כאשר יידרשו בעיקר התאמות של הסכם המסגרת לפרויקט ולצרכי המפעל/האתר המקומי. 

המערכת של ברנמילר אנרג'י לאגירת אנרגיה תרמית מורכבת משלושה אלמנטים מרכזיים: אגירת אנרגיה תרמית, מחליפי חום וגנרטור קיטור, הכלולים באותה יחידה. יחידה זו משתמש בסלע מרוסק כחומר האגירה, וכך מבטיחה ביצועים גבוהים ותחזוקה נמוכה לאורך זמן, וכן מחזור ייצור ידידותי לסביבה. בנוסף, הטכנולוגיה יכולה להשתמש במקורות חום מרובים כגון חום שיורי, ביומסה וחשמל, באמצעות תנורי חימום חשמליים המוטמעים בה. באותה מידה, יחידת האגירה מתאפיינת ברב שימושיות גם מבחינת פריקת האנרגיה. היא יכולה לספק אנרגיה בצורה של קיטור, מים חמים, אוויר או חשמל. אגירת אנרגיה תרמית היא טכנולוגיה רוחבית שתתרום למערכת אנרגיה ירוקה ובת קיימא על ידי הגדלת חלקן של האנרגיות המתחדשות, וכן הוספת גמישות תפעולית לתהליכים תעשייתיים; אפשרות להשבת חום מבוזבז בתהליכים תעשייתיים; והגברת היעילות האנרגטית בתהליכים ומבנים תעשייתיים. 

לגרף ברנמילר לחצו כאן

37 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 7.08 מיליון בברנמילר
קרנות נאמנות שמחזיקות את ברנמילר. לרשימה המלאה


x