טראקנט - טיסה של המניה בכמעט 22%

בעקבות הודעות החברה על כניסה לשירותי איתור והזמנת מקומות חניה ומנוחה מאובטחים למשאיות ונהגיהן | איזה קרנות מחזיקות במניה?

 

 
Image by Gerd Altmann from Pixabay good byeImage by Gerd Altmann from Pixabay good bye
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/11/2021

טראקנט חתמה על מזכר הבנות עם חברה מקבוצת פולקסוואגן.
 
החברה מתמחה בשירותי איתור והזמנת מקומות חניה ומנוחה מאובטחים למשאיות ונהגיהן בכ- 47,000 נקודות חניה על פני 32 מדינות באירופה.
 
לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה: ״שיתוף הפעולה בין החברות יגדיל לנו בצורה משמעותית את פוטנציאל הלקוחות ויפגיש בין שתי חברות שכל אחת מנהלת מאגר של מידע בעל ערך, שיתרום לצמיחתנו. באמצעות הדאטה של LogPay Transport Services, טראקנט תוכל לאפשר התאמה טובה ואיכותיות למשאיות אשר סיימו את מסלולן וכעת נותרו ריקות ואילו LogPay, תוכל להגדיל בצורה משמעותית את קהל משתמשיה על סמך הדאטה שלנו.
 
התחום החדש אליו אנחנו נכנסים היום, תחום הזמנת החניות בצורה בטוחה, הפך למשמעותי מאוד באירופה וארה״ב ופותר חלק מהבעיות בשרשרת האספקה ואת הצורך לחניה בטוחה הנובע מהגברת האלימות והגניבות אליהן חשופים משתמשי הדרך.
 
האפליקציה של LogPay, המפעילה את המותג ״Truck Parking Europe”,  מאפשרת למעל למיליון משתמשי האפליקציה להזמין מקום מראש ולשלם על אחת מ-47,000 מקומות החניה הפזורים ברחבי אירופה ובכך לתת מענה לביטחון של הנהגים בדרכים. באמצעות השירות של Truck Parking Europe הנהגים לא יעצרו עוד בצידי הדרך למנוחה, אלא בחניון מוגן ומנוטר להתרעננות בטוחה.

השירות שאנחנו מציעים יאפשר לנהגים תכנון הוליסטי של הנסיעה, כך שכבר בתחילתה יוכל הנהג/סדרן העבודה של חברות ההובלה לשריין את החניות מראש ולא לעבוד על מערכות נפרדות, זאת משום שנבצע אינטגרציה בין הפלטפורמות ומערכות הטלמטתיקה שטראקנט מחוברת אליהן כבר היום ונדאג להטמעת מערכת Truck Parking Europe במערכת שלנו.״
 
טראקנט, המפתחת פלטפורמה המאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים לשיפור היעילות והרווחיות של החברות מודיעה היום כי חתמה על  מסמך הבנות ראשוני בין טראקנט לבין חברה מקבוצת פולקסוואגן המתמחה בשירותי איתור והזמנת מקומות חניה ומנוחה מאובטחים למשאיות ונהגיהן בכ- 47,000 נקודות חניה על פני 32 מדינות באירופה.
 
החברה LogPay Transport Services מפעילה תחת המותג “Truck Parking Europe” ובאמצעות האתר www.truckparkingeurope.com אפליקציית מובייל ייחודית שלה כ-1,300,000 התקנות, שירותי איתור והזמנת מקומות חניה ומנוחה מאובטחים למשאיות ונהגיהן.
 
במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים החברות יפעלו כדי להקים מיזם משותף אפשרי או צורה אחרת של שותפות בדרך של רכישת נכסים, רכישת מניות, מיזוג או כל מתכונת חוקית אחרת שיבחרו. כמו כן שתי החברות יפעלו לפתח  קשרים עסקיים לקידום המוצרים והשירותים המוצעים על ידי הצדדים.

על פי ההבנות  יפעלו הצדדים לקידום שיתוף הפעולה ביניהם, לפי שיקול דעתם, ולהתקשרות בהסכם שיתוף פעולה מפורט ומחייב בתוך 120 יום ממעוד אישור מסמך ההבנות. אולם במסמך הובהר כי ככל שהצדדים לא יגיעו להסכמות ולא יחתם הסכם מפורט בתוך התקופה הנ"ל (לרבות ככל שתוארך בהסכמה), מסמך ההבנות לא יחייב את הצדדים, למעט התחייבויות הדדיות של הצדדים לשמירת סודיות הקבועות במסמך.

לגרף טראקנט לחצו כאן

8 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 2.92 מיליון בטראקנט
קרנות נאמנות שמחזיקות את טראקנט.
x